טריפל סי מקימה אתר גיבוי בלוס אנג'לס; ההיקף הכספי: 350 אלף דולרים

מדובר במתקן POP, שיתחיל לשמש את לקוחות החברה לקראת סוף השנה ● האתר יהווה שכפול של מתקן הדטה סנטר של טריפל סי בארץ ● בנוסף, יוכלו לקוחות האינטרנט של החברה ליהנות גם מקישור לרשת בחוף המערבי של ארצות הברית

חברת טריפל סי, בשיתוף פעולה עם חברת Casamba, מקימה בימים אלה אתר גיבוי והתאוששות מאסון בלוס אנג'לס. מדובר במתקן POP (ר"ת Point Of Presence), שיתחיל לשמש את לקוחות החברה לקראת סוף השנה. היקף הקמת המתקן מוערך ב-350 אלף דולרים.

המטרה של טריפל סי בהקמת האתר היא להעלות את רמת השירות והרחבת שירותי מיחשוב הענן שלה. כמו כן, לקוחות האינטרנט של החברה ייהנו מקישור אינטרנט בזמן שהייה (Latency) בחוף המערבי של ארצות הברית.

האתר החדש יהווה אתר גיבוי והתאוששות מאסון למתקן טריפל סי ולמערכות התפעוליות שלה בישראל. בנוסף, ישמש האתר כמתקן משני לענן הציבורי של טריפל סי, לשם אספקת שירותי מיחשוב ענן ללקוחות החברה בחוץ לארץ. החברה אף תספק שירותי שכפול / סנכרון (replication) מידע ללקוחותיה באתר נוסף מעבר לים. לקוחות ישראליים של טריפל סי שיש להם לקוחות בארצות הברית יוכלו להשתמש באתר גם כשרת Cache למידע המאוחסן אצלם בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים