בזק בינלאומי: ההכנסות עלו ב-4.5%; הרווח הנקי גדל ב-5.5%

הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2010 הגיעו ל-347 מיליון שקלים ● הרווח הנקי עמד על 53 מיליון ● הגידול ברווחיות ובהכנסות הוא תוצאה של צמיחה במרכיבי פעילותה העיקריים של בזק בינלאומי, העליה בכמות מנויי הפס הרחב של החברה ומכירת השקעותיה בוואלה!

רבעון של עליות לבזק בינלאומי: הכנסותיה של החברה עלו ברבעון השלישי של 2010 ב-4.5% והרווח הנקי שלה גדל ב-5.4% – כך עולה מהדו"חות הכספיים שהיא פרסמה הבוקר (ג'). כך, הכנסות בזק בינלאומי הגיעו לשיא רבעוני חדש – 347 מיליון שקלים לעומת 332 מיליון ברבעון השלישי של 2009. הרווח הנקי הרבעוני הסתכם בכ-53 מיליון שקלים בהשוואה ל-51 מיליון.

הגידול ברווחיות ובהכנסות הוא תוצאה של צמיחה במרכיבי פעילותה העיקריים של בזק בינלאומי, בדגש על שירותי האינטרנט, פתרונות ה-IT לעסקים ושירותי ה-Hubbing של החברה. כמו כן, גדלה במהלך הרבעון כמות מנויי הפס הרחב של בזק בינלאומי, בשל התרחבותה של רשת ה-Private NGN, והחברה אף מכרה בו את השקעותיה בוואלה!.

עוד עולה מהתוצאות, כי הרווח התפעולי הרבעוני של בזק בינלאומי גדל ב-4.8% לכ-70 מיליון שקלים לעומת 66 מיליון. ה-EBITDA הסתכמה בכ-93 מיליון שקלים – עלייה של כ-6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בתשעת החודשים הראשונים של 2010 גדלה ה-EBIDTA ב-27% ל-324 מיליון שקלים. שיעור ה-EBITDA של החברה הגיע ל-26.8% מהמחזור ברבעון השלישי של השנה.

הגידול הרבעוני ברווחיות של בזק בינלאומי הוא המשך מגמת העליות בסעיף זה מתחילת השנה. בתשעת החודשים הראשונים של 2010 הציגה החברה רווח נקי של 208 מיליון שקלים – גידול של 38% לעומת 151 מיליון בתשעת החודשים הראשונים של 2009. הכנסות החברה בתקופה המדווחת עמדו על 1.03 מיליארד שקלים.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר, כי "עולם פתרונות ה-IT לעסקים הופך למנוע צמיחה ממשי עבור החברה, ויש לו תרומה משמעותית למחזור שלה". לדבריו, "מינוף מנוע צמיחה משמעותי זה, לצד המשך המיקוד והשקעה בפעילויות הליבה של החברה, בדגש על האינטרנט במהירויות הגבוהות, יובילו, ללא ספק, לקפיצת מדרגה נוספת ברבעונים הקרובים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים