יורם בן בסט, סמנכ"ל ב-SPL, מונה למנהל מרכז התמיכה של Software AG העולמית

בן בסט מכהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל וכמנהל חטיבת ה-ETS ב-Software AG ישראל ● במסגרת תפקידו החדש תהיה לו אחריות מלאה על מוצרי ה-ETS הכוללים את בסיס הנתונים Adabas, שפת הפיתוח Natural, ומוצרי האינטגרציה והקישוריות - ApplinX ו-EntireX

יורם בן בסט, סמנכ"ל ב-SPL, מונה לתפקיד מנהל מרכז התמיכה הבינלאומי של Software AG העולמית לקו מוצרי ה-ETS הכולל את בסיס הנתונים Adabas, שפת הפיתוח Natural ופתרונות הקישוריות והאינטגרציה ApplinX ו-EntireX. הוא יכנס לתפקיד ב-1 בינואר 2011 ובמקביל ימשיך לנהל את פעילות ה-ETS של החברה בישראל. בעקבות מינויו של בן בסט יאוחדו שלושת מרכזי התמיכה הגיאוגרפיים הקיימים כיום למרכז ETS בינלאומי אחד.

במסגרת תפקידו כמנהל מרכז התמיכה הבינלאומי בן סט יהיה אחראי על העמקת הקשר עם לקוחות ה-Mission Critical ועל הרחבת סל השירותים הניתן להם, יסייע למערכי המכירות של מוצרי ה-Add Ons, יהיה אחראי על אספקת שירותי ייעוץ מקצועיים (Global Consulting Services), על הידוק הקשר בין מרכז התמיכה ובין המו"פ ושיווק המוצרים ויהיה חלק חשוב בקביעת האסטרטגיה ותוכניות הפיתוח של מוצרי החברה.

יורם בן בסט מכהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל וכמנהל חטיבת ה-ETS ב-Software AG ישראל ובמסגרת זו הוא אחראי על מכירות קו המוצרים, התמיכה בלקוחות ועל מתן שירותי ייעוץ מקצועיים ללקוחות בארץ ובעולם. ב-1981 החל את דרכו בחברת SPL ומאז ועד היום מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בחברה בין היתר כמהנדס מערכות, מפתח אפליקציות ,יועץ ללקוחות בתחום ה-ETS, האינטגרציה וה-SOA וכמנהל הטכני של קבוצת הלקוחות הגדולים של החברה. בן בסט אחראי בין היתר על פיתוחם של מוצרים נלווים ל-Adabas המשמשים את לקוחות Software AG עד היום.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, אמר כי "הבחירה ביורם היא למעשה הכרה של Software AG בפעילות החשובה שנעשית בישראל סביב המוצרים שלנו, הכרה ברמת השירות הניתן ללקוחות בישראל ובקשר הייחודי שנוצר עם הלקוחות. בחירתו של יורם לתפקיד מהווה פריצת דרך בשילובנו בתוך Software AG והוכחה לכך שישנן אפשרויות רבות בחברה הגלובלית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רוני אנצ'ל

    כל הכבוד ליורם, מומחה טכני מצויין ובן אדם מדהים. כל הכבוד. בהצלחה.

אירועים קרובים