מייסד פייסבוק – עכשיו גם בקומיקס

דמותו של מארק זוקרברג תככב בחוברת קומיקס שתפורסם במסגרת סדרה שעוסקת בדמויות בולטות בתרבות הפופולרית ● לדברי היוצר, ג'רומי מיידה, סיפור חייו של היזם בן ה-26 מרתק במיוחד: "הציעו לו המון כסף בגיל צעיר והוא דחה את כל ההצעות משום שהיה שאפתן ולא רצה לעבוד עבור אחרים"

מסתכל אל העתיד שמעבר לפייסבוק? מארק צוקרברג

ימים ספורים לפני צאתו לאקרנים של הסרט "הרשת החברתית", שעוסק בסיפור חייו של מייסד פייסבוק (Facebook), מארק זוקרברג, הכריזה הוצאת Bluewater Productions על כוונתה להוציא חוברת קומיקס שבה תככב דמותו של זוקרברג, במסגרת סדרה שעוסקת בדמויות בולטות בתרבות הפופולרית. חוברות נוספות בסדרה עוסקות בכוכב הנוער ג'סטין ביבר, בכדורגלן הבריטי דייוויד בקהאם, בכוכבת הפופ ליידי גאגא ובזמרת הקאנטרי טיילור סוויפט.

חוברת הקומיקס בעלת האופי הביוגרפי תיקרא Mark Zuckerberg: the Creator of Facebook ותופיע בדצמבר. לדברי היוצר, ג'רומי מיידה, סיפור חייו של היזם בן ה-26 מרתק במיוחד: "הציעו לו המון כסף בגיל צעיר והוא דחה את כל ההצעות משום שהיה שאפתן ולא רצה לעבוד עבור אחרים", אומר מיידה. "כשלמד בתיכון הציע לו ביל גייטס מיליון דולרים כדי שיעבוד עבורו, ומארק דחה את ההצעה. כמה תלמידי תיכון היו דוחים הצעה כזו? לכמה אנשים יש אמונה כה חזקה ביכולתם להצליח בדרך עצמאית? רק לאנשים ספורים, אם בכלל, אבל מארק עשה זאת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים