פול קורמיה, יו"ר רד האט – פורש

קורמיה עובד בענקית הקוד הפתוח 23 שנים, והיה מנכ"ל החברה בין 2020 ל-2022 ● מאט היקס, המנכ''ל הנוכחי: "פול הוא רד האט"

פול קורמיה, היו"ר הפורש של רד האט.

פול קורמיה, יו"ר רד האט ומי שהיה מנכ"ל החברה, יעזוב את תפקידו ב-1 באפריל – כך פורסם בסוף השבוע.

קורמיה עובד בענקית הקוד הפתוח 23 שנים. על העזיבה הודיע מאט היקס, מנכ"ל ונשיא רד האט. היקס ציין כי קורמיה "היה אחראי לכיוון של סל המוצרים שלנו ולהשגת העמדה שבה נמצאת החברה כיום".

היו"ר הפורש החל לעבוד ברד האט ב-2001. בתפקידיו האחרונים לפני שמונה ב-2020 למנכ"ל, ולאחר מכן ליו"ר, הוא היה סגן נשיא בכיר להנדסה ונשיא לתחום מוצרים וטכנולוגיות בחברה. הוא שימש מנכ"ל במשך שנתיים, עד שהיקס החליף אותו ב-2022. כיו"ר, קורמיה פעל להרחבת פעילות החברה, אימוץ לקוחות, מיזוגים ורכישות. קורמיה מונה למנכ"ל לאחר שג'ים ווייטהרסט, שהיה במשך שנים נשיא ומנכ"ל רד האט, קודם להיות נשיא יבמ, שרכשה אותה. הוא עזב את התפקיד במפתיע כעבור כשנה. ווייטהרסט נשאר למשך שנה נוספת כיועץ בכיר, ואז עזב את הענק הכחול והלך להיות מנכ"ל יוניטי, ספקית פלטפורמת יצירת תוכן בתלת ממד.

"פול קורמייר הוא רד האט", ציין היקס. "טביעות האצבעות שלו נמצאות כמעט בכל חלק בחברה… הוא הוביל את החזון והאסטרטגיה של ענן היברידי פתוח, והוא דיבר על כך כבר לפני כמעט עשור! היקף העבודה הרב שנדרש כדי לממש את החזון הזה לא הפריע לו – הוא ידע שזה התחום שבו החברה יכולה לתרום (לשוק הארגוני – י"ה) באופן ייחודי. רד האט, שפעלה על בסיס חזון זה, תמיד הייתה בלתי ניתנת לעצירה".

היקס הוסיף וציין ש-"קורמיה מימש את הבטחת רד האט לשמור על עצמאותה לאחר רכישתה ב-2019 על ידי יבמ. רד האט נשארה רד האט, וכעת היא מגובה בהיקפי הפעילות הגדולים של יבמ". הוא הדגיש כי "קורמיה היה אחראי על שינוי פעילות המכירה שלנו והמעבר למודל תשלום של מנוי. זה שינה את מסלול החברה ועזר לנו לשים אותנו על המפה. זהו פול במימוש חזונו באופן מובהק. הוא ידע שזה הצעד הנכון, ועמד מאחוריו. האמונה של פול במה שאנחנו עושים הובילה אותו לסמוך על האינטואיציה שלו ולקבל את ההחלטות הנכונות לגבי כיוון החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים