אפל בוחנת כלי חדש לאופטימיזציה של מודעות ב-App Store

מדובר בכלי דומה ל-Performance Max של גוגל ול-+Advantage של מטא

בצנרת של אפל: כלי לאופטימיזציה של מודעות.

לפי דיווח ב-Business Insider, אפל מבצעת פיילוט של כלי חכם חדש, המשתמש ב-AI כדי לקנות מודעות ב-App Store שלה.

בדומה ל-Performance Max של גוגל, ול-+Advantage של מטא, כלי זה מקל על עומס העבודה של מפרסמים על ידי זיהוי אוטומטי של מיקומי מודעות אופטימליים בתוך ה-App Store.

לפי הדיווח, הכלי החדש של אפל עובר כרגע בדיקות רק עם קבוצה קטנה של מפרסמים, ואפל צפויה לחשוף רשמית את המוצר החדש בחודשים הקרובים, על פי מקור המקורב לנושא. עם זאת, ענקית הטק מעוניינת להמשיך בבדיקות כדי לקבל הבנה טובה יותר כיצד לשפר את הביצועים של Apple Search Ads לפני ההשקה הרשמית.

כדי להשתמש בכלי החדש הזה, המפרסמים נדרשים להזין את תקציב הפרסום, יעד העלות לרכישה, קהלים רצויים ומדינות שאליהן הם רוצים לכוון. לאחר מכן האלגוריתם של אפל ממנף בינה מלאכותית כדי לקבוע את המקומות היעילים ביותר להצגת המודעות בפורמטים הזמינים ב-App Store.

בעוד שהכלי הזה מתמקד כרגע ב-App Store, מומחים מאמינים שאפל עשויה להרחיב אותו לפלטפורמות אחרות בעתיד.

בהתחשב בכך שהכנסות הפרסומות של אפל צפויות להגיע השנה ל-7 מיליארד דולר, עלייה של מיליארד דולר לעומת 2023, לפי חברת המחקר אומדיה, כשרוב ההכנסות הללו מופקות ממודעות החיפוש שלה ב-App Store, ועל רקע הצלחתם של מוצרים כמו Performance Max ו-Advantage+, שמתוארים כמניעי צמיחה מכריעים בשיחות הרווחים הרבעוניות של גוגל ומטא, הגיוני שגם אפל תבחן כלי מעין זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים