קבוצת יעל רוכשת את חברת הענן אופסגורו במיליוני שקלים

הנרכשת, שותפת Premier של גוגל ושל AWS, מתמחה בליווי פרויקטים גדולים של גופים ציבוריים וגופי אנטרפרייז במעבר לענן הציבורי ובתחזוקת תשתיות IT על גבי פלטפורמות הקלאוד השונות

דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל.

קבוצת יעל הודיעה היום (ד') כי היא רוכשת את חברת הענן אופסגורו (OpsGuru), בעסקה בשווי מיליוני שקלים. החברה הנרכשת, שותפת Premier של גוגל ושל AWS, מתמחה בליווי פרויקטים גדולים של גופים ציבוריים וגופי אנטרפרייז במעבר לענן הציבורי ובתחזוקת תשתיות IT על גבי פלטפורמות הקלאוד השונות.

הרכישה באה על רקע ההערכה של שתי החברות שלפיה בחמש השנים הבאות, בעקבות תהליכים בשווקים העסקי והטכנולוגי, יגדל היקף הפרויקטים בתחום הענן במאות אחוזים.

אופסגורו פעילה בשוק הישראלי מאז 2017. היא מונה כ-50 איש, ופעילותם של צוותי החברה תימשך באותה המתכונת גם לאחר השלמת הרכישה. החברה הנרכשת מציעה לגופים מכלל מגזרי המשק את הידע והכלים להתמודדות עם המעבר לענן, בסביבה עמוסת דאטה, לצד תוכניות הדרכה לבניית ידע.

"עם יציאתו לדרך של פרויקט נימבוס, לצד כניסתם לישראל של שירותי הענן הציבורי של גוגל ואמזון, ויציאתם של פלחים גדולים מהמגזרים הציבורי והביטחוני לענן, אנחנו צופים צורך אדיר של השוק במענה מקצועי הולם", אמר מורד אלייב, מנכ”ל אופסגורו. "החיבור בין המומחיות שלנו בענן לוותק ולניסיון של יעל כאינטגרטור מרכזי בשוק הטכנולוגיה הישראלי יאפשר לקדם פרויקטים חשובים עבור גופים בסקטורים הללו בישראל".

לדברי דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל, "תהליכי אימוץ הענן שעובר השוק מחייבים מומחיות ספציפית. הצטרפותה של אופסגורו לקבוצה יאפשר לנו לתת ללקוחותינו מענה איכותי והוליסטי לצרכים הגדלים בעולמות הענן. זאת, לצד ובשילוב הפתרונות הקיימים שאנחנו מספקים כיום בעולמות הדאטה, האינטגרציה, אבטחת המידע ועוד. הידע המצטבר של שתי החברות יהווה מכפיל כוח משמעותי בפרויקטים עבור לקוחותינו בעולם המעבר לענן, ולא פחות – ביום שאחרי”.

יעל היא מקבוצות ה-IT הגדולות והוותיקות בישראל, וכוללת רשימה ארוכה של חברות, בהן (וזוהי רשימה חלקית) קלאודטק, IFN, ריל-קומרס, סמארטסופט, נטקלאוד, קלאוד נאו וקורנטק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים