ווי-אנקור הטמיעה אחסון של נט-אפ במיטב

במסגרת הפרויקט הוחלפו תשתיות האחסון, תוך הרחבת תשתיות הווירטואליזציה בהיקפים של כמה פטה-בייטים, התקנת עשרות שרתים פיזיים ויותר מאלף שרתים וירטואליים, נוסף על מערכת ניטור וניהול מרכזית

אלירן שמש, מנהל התשתיות של מיטב, ושלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל.

ווי-אנקור מקבוצת חילן הטמיעה מערכות ותשתיות אחסון של נט-אפ (NetApp) בבית ההשקעות מיטב. הפרויקט החל במחצית 2023, החלק העיקרי שלו עלה לאוויר באחרונה, והוא צפוי להסתיים במרץ השנה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים.

אנשי מיטב, מבתי ההשקעות המובילים בישראל, החליטו על בחינה מעמיקה של טכנולוגיות בשוק, במטרה למצוא פתרונות עדכניים שיחליפו את מערך האחסון הקיים ויסייעו לחברה לעמוד  ביעדיה העסקיים. המדדים שנקבעו במהלך התיחור בין ספקיות האחסון שהתמודדו על מימוש הפרויקט היו: שיפור מהותי של ביצועי המערכות, תמיכה בתהליכים העסקיים ושדרוג של ההמשכיות העסקית של החברה. אנשי אגף מערכות המידע במיטב גם רצו לקצר את זמן ההגעה לשוק של הפרויקט ולצמצם את העלויות.

במסגרת הפרויקט הוחלפו תשתיות האחסון, לרבות מתגי ה-SAN, תוך הרחבת תשתיות הווירטואליזציה בהיקפים של כמה פטה-בייטים, התקנת עשרות שרתים פיזיים ויותר מאלף שרתים וירטואליים. עוד הוטמעה מערכת ניטור וניהול מרכזית. הפרויקט מומש בלא השבתת המערכות, או פגיעה בביצועים – בשני אתרים במקביל ותוך סנכרון בין הצוותים.

בפרויקט הוטמעו מערכות High End מדגם A900 של נט-אפ, המספקות שירותי SAN/NAS/Object Storage, אינטגרציה מלאה ושכפול כלל המידע באופן סינכרוני בין שני הדטה סנטרים של מיטב. עוד כלל הפרויקט הצפנה מלאה, שילוב המערכות עם תשתיות הגיבוי הקיימות, אינטגרציה עם תשתיות ה-DevOps  והפעלת יכולות גיבוי.

לדברי אלירן שמש, מנהל התשתיות של מיטב, "אנו פועלים בשוק דינמי מאד, שנתון לרגולציות קפדניות החלות על מוסדות פיננסים גדולים. אנו מחויבים לתת מענה מהיר ולשלב יכולות שדרוג לטכנולוגיות עדכניות וחדשניות. הפרויקט יספק לנו מעטפת בתקן גבוה ושונה ממה שהיה לנו עד עכשיו, הכוללת מהירות וגמישות בשדרוג ובאינטגרציה. קיבלנו כמה תועלות: ביצועים טובים ומהירים יותר; אג'יליות; יכולת ניוד מהירה וקלה של עומסי עבודה; קיצור זמני ההתאוששות; צמצום עלויות, לרבות הפחתה של צריכת החשמל בעשרות אחוזים".

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, הוסיף, כי "סיפקנו למיטב מענה אופטימלי שענה על האתגרים הטכנולוגיים, כולל הלימה לדרישות רגולטוריות המשתנות באופן תדיר. הפתרונות הללו סיפקו למיטב מענה לעבודה בעולם היברידי, להתמודדות עם ניהול נתונים רגישים ובהיקף רחב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים