קבוצת ALD רכשה את קיופוינט הישראלית תמורת 1.2 מיליון שקלים

הקבוצה הבינלאומית רכשה את קיופוינט, שמתמחה בפרויקטים ובשירותים בתחום אבטחת איכות ובדיקות תוכנה ● במסגרת העסקה, תהפוך החברה הנרכשת ליחידה בתוך ALD ותשכור עובדים נוספים

הקבוצה הבינלאומית ALD הודיעה לבורסה בתל אביב, כי רכשה לפני ימים אחדים את חברת התוכנה הישראלית קיו פוינט, המתמחה באבטחת איכות ובדיקות תוכנה. במסגרת העסקה, שילמה ALD סכום של 1.2 מיליון שקלים תמורת 46.2% ממניות החברה.

ALD נימקה את הרכישה ברצונה להרחיב את פעילותה בתחום ה-QA בישראל. בחברה מסבירים, כי תחום אבטחת האיכות נושק למגוון הפעילות שלה, ובעקבות העסקה יוזרמו לקיופוינט פרויקטים ועסקים חדשים.

קיופוינט היא חברה הנדסית שהוקמה על ידי יעקב גולפור וגארי בריזינוב, שני מומחים בעלי שם שעמדו בראש שורה ארוכה של פרויקטים בתחום אבטחת האיכות בישראל. החברה מספקת פתרונות וכוח אדם בתחום הפיתוח, אבטחת איכות התוכנה והנדסת בדיקות. מועסקים בה כ-40 בני אדם, אולם היא עתידה לגייס בקרוב עוד עשרות עובדים. לאחר המכירה תמשיך החברה לעבוד כיחידה עצמאית בתוך הקבוצה, וגולפור וברי זינוב ישמשו כמנהליה.

ALD הינה קבוצה בינלאומית ציבורית שנוסדה ב-1984, ומניותיה נסחרות בבורסה בתל אביב משנת 2000. מחזור המכירות של החברה עמד ב-2009 על 50 מיליון שקלים, והיא מעסיקה 150 עובדים בארץ ובחוץ לארץ. הקבוצה מתמחה בפרויקטים של ייעוץ ארגוני וניהולי, ובין לקוחותיה בחוץ לארץ נמנים גופים גדולים, בהם רשות החלל האמריקנית. נשיא הקבוצה הוא ד"ר זיגמונד בלובבנד, מומחה בעל שם עולמי בהנדסת איכות ואמינות, ניהול איכות ולוגיסטיקה.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אשר

    קובי וגארי, כל הכבוד!! הרבה הצלחה בהמשך אשר

  2. יניב

    מזל טוב חברים ושנה טובה, קובי אתה משמש מקור לדוגמא והשראה! המשיכו ככה.

  3. משה

    עבדתי עם , Qpoint מקצעונים ויודעים את העבודה, ממליץ בחום! מזל טוב!!

  4. יניב

    המון מזל טוב ושנה טובה! תמשיכו ככה, קובי אתה מקור להשראה! בהצלחה בהמשך!

אירועים קרובים