ויז'ואל תפיץ בישראל את פתרונות האחסון של טושיבה

במסגרת ההסכם תציע ויז'ואל ללקוחותיה דיסקים פנימיים (HDD) ממגוון הסדרות שמייצרת ומשווקת טושיבה למגוון מטרות ובהתאמה לארגונים גדולים עד קטנים

דולב סביר, מנהל פעילות Qnap וטושיבה בויז'ואל

חברת ההפצה ויז'ואל ד.ג, המתמחה בהפצת מגוון מותגי חומרה ותוכנה, מונתה על ידי טושיבה (Toshiba) למפיצה בישראל של פתרונות האחסון של שלה. במסגרת ההסכם תציע חברת ויז'ואל ללקוחותיה דיסקים פנימיים (HDD) ממגוון הסדרות שמייצרת ומשווקת טושיבה למגוון מטרות ובהתאמה לארגונים גדולים עד קטנים, בהם: MG Enterprise, N300 NAS, S300 surveillance, P300 for PC, Canvio External HDD ועוד.

חטיבת פתרונות האחסון של תאגיד טושיבה מייצרת ומספקת קשת רחבה של מוצרי אחסון חדשניים, כמו מוצרי HDD לדאטה סנטרים, לשרתים ארגוניים, למחשבים, מערכות צילום ומעקב, NAS, מקליטים, מוצרי גיימינג ויישומים לתעשיית האוטומוטיב.

דולב סביר, מנהל פעילות Qnap וטושיבה בויז'ואל, הוסיף: "השותפות עם טושיבה היא אסטרטגית עבורנו. פתרונות האחסון של טושיבה פופולריים בתעשיות רבות ברחבי העולם, והטכנולוגיה שלה משולבת גם כ-OEM במוצרים של מותגים מובילים בעולם. הניסיון שלנו בקידום שרתי QNAP NAS בישראל מגלם יתרון לטושיבה, והחיבור האפשרי בין שני המוצרים של שתי החברות יכול להביא להצעת ערך של פתרונות אחסון וגיבוי מהטובים בשוק בהיקף של 1 טרה בייט ועד 5 פטה בייט. בנוסף לכך, שוק ארגוני האנטרפרייז ייהנה מהצעות אטרקטיביות של דיסקים איכותיים מסדרת MG עם נפחים של עד 22 טרה לדיסק. שוק ה-DVR ומצלמות האבטחה אף הוא שוק עם צרכים ייחודיים, אשר ניתנים למענה באמצעות סדרת S300 של טושיבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים