מלם פיתחה והטמיעה סימולטור שכר בשירותי בריאות כללית; ההיקף הכספי: מיליוני שקלים

הסימולטור, שפותח והוטמע על ידי מלם שכר, מפיק תוצאות מדויקות בנושאי ניתוחי רגישות, ניתוח מגמות וזחילת שכר לאורך שנים, עבור כלל הדרגים בארגון ● מורכב ממנוע חיפוש ובסיס נתונים של אורקל, והתחקור עצמו מבוצע באמצעות מחסן הנתונים שפותח במלם שכר, המבוסס על כלי WebFOCUS

מלם שכר מקבוצת מלם תים פיתחה והטמיעה בשירותי בריאות כללית פתרון לחיזוי ולקבלת החלטות בתחום השכר השוטף והעתידי המשולם לעובדי הארגון. הפרויקט החל בפברואר השנה והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עמד על כמה מיליוני שקלים.

מדובר בסימולטור המפיק תוצאות מדויקות בנושאי ניתוחי רגישות, ניתוח מגמות וזחילת שכר לאורך שנים, עבור כלל דרגי השכר בארגון. בהיבט הטכנולוגי, הוא מורכב ממנוע חיפוש ובסיס נתונים של אורקל (Oracle), והתחקור עצמו מבוצע באמצעות מחסן הנתונים שפותח במלם שכר, המבוסס על כלי WebFOCUS.

הסימולטור מאפשר לבצע סימולציות המתבססות על חוקה אמיתית על כל רכיב שכר ונתון במערכת. המערכת תומכת בהפעלת סימולציה שנתית לצורך תכנון תקציבי על פי מצבת עובדים קיימת, חוקות קיימות או עתידיות וכן תוספת של עובדים כאחד המדדים בה. ניתן לבצע באמצעותו סימולציות מלאות ובדיקות לכל סוגי האוכלוסייה בכל עת שנדרש על ידי משתמשי הקצה המורשים לכך, לרבות סימולציית שכר קיבוציות, או על קבוצות עובדים מצומצמות ומוגדרות.

אלי דפס, מנכ"ל שירותי בריאות כללית, אמר, כי "הפיתוח וההטמעה של הכלי נעשה במסגרת האסטרטגיה של הכללית, אשר דוגלת במתן השרות הטוב ביותר. הסימולטור מאפשר שרות יעיל, בעל שקיפות מירבית. הוא יאפשר עבודה יעילה, נכונה ובעלת זמינות מרבית".

מעבר לפרויקט זה, מלם שכר מספקת לשירותי בריאות כללית פתרונות לניהול המשאב האנושי והשכר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים