זירו נטוורקס גייסה 20 מיליון דולר – מספקת פתרונות Zero Trust

החברה רשמה מתחילת השנה צמיחה יוצאת דופן של פי חמישה בהכנסות החוזרות * ההון שגויס יתמוך בצמיחה המואצת של החברה וישמש, בין השאר, לגיוס עובדים נוספים בתחומי הפיתוח, השיווק והמכירות

צוות הסטארט-אפ זירו נטוורקס.

זירו נטוורקס (Zero Networks), ספקית של פתרונות Zero Trust לאבטחת רשת וזהויות משתמשים, הודיעה על השלמת סבב גיוס B בסך של 20 מיליון דולר, לאחר צמיחה של פי חמישה בהכנסות החוזרות שלה במהלך 2023. את סבב הגיוס הובילה קרן הון הסיכון האמריקנית U.S. Venture PartnersUSVP  והשתתפו בו היזם דימיטרי אלפרוביץ', מייסד קראודסטרייק (CrowdStrike) וסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה לשעבר, וכן המשקיעים הקיימים ונרוק (Venrock), סייברארק (CyberArk), F2 Capital ו-Pico Venture Partners.

זירו נטוורקס נוסדה בשנת 2019 וגייסה מהקמתה 45 מיליון דולר במצטבר. את החברה מנהלים בני לקונישוק, המנכ"ל, ואמיר פרנקל, סמנכ"ל הטכנולוגיות, והיא מעסיקה 45 עובדים, 32 מהם בתל-אביב, והיתר במשרדים בארה"ב ובאירופה. ההון שגויס יתמוך בצמיחה המואצת של החברה וישמש, בין השאר, לגיוס עובדים נוספים בתחומי הפיתוח, השיווק והמכירות.

זירו נטוורקס פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר – כיצד למנוע מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. פתרונות סגמנטציה קיימים המתמודדים עם בעיה זו הם מורכבים מאוד להטמעה וניהול, ולעיתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה. לעומתם, זירו נטוורקס פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין, שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי. עבור ביצוע פעולות רגישות ברשת, בפרוטוקולים שעלולים לשמש גם תוקפים כדי לנוע ממחשב למחשב, המשתמשים נדרשים לאימות רב שלבי. באופן זה מופחת למינימום הנזק האפשרי של מתקפות סייבר – באופן אוטומטי לחלוטין וכמעט ללא מגע אדם בביצוע ההטמעה והניהול השוטף.

בנוסף, הפלטפורמה של החברה מספקת לעובדים גישה מאובטחת מרחוק לנכסי הארגון בכפוף לעקרונות Zero Trust, תוך ביצועי רשת מקסימליים. המודל העסקי של החברה מבוסס על מכירת מנויים בפורמט תוכנה כשירות ענן (SaaS).

זירו נטוורקס צברה רשימה מגוונת של לקוחות בארה"ב, באירופה ובמזרח התיכון, ובכללם בנקים מסחריים ובנקי השקעות גלובליים, קמעונאים גדולים מארה"ב, תאגידי ייצור גדולים, חברה גלובלית לספנות מכולות, בתי חולים, משרדי עורכי דין, חברות בנייה וטלקום וכן מוסדות במגזר הציבורי.

בני לקונישוק, המנכ"ל, אמר, כי: "עקפנו באופן דרמטי את יעדי הצמיחה שהצבנו לעצמנו, ואנו שמחים על ההשקעה בהובלת USVP, שתאפשר לנו להגדיל את הצוות בשלב מוקדם מהצפוי על מנת לתמוך בהמשך צמיחת החברה. ההשקעה מעידה על ההישגים של כלל הצוות ועל מחויבותו יוצאת הדופן ללקוחות ולשותפים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים