מטריקס תשווק ותיישם את פתרונות הדאטה והאנליטיקה של אלטאר

אלטאר מספקת פתרונות תוכנה וענן בתחומי הסימולציה, המחשוב עתיר הביצועים (HPC), ניתוח נתונים ובינה מלאכותית ● מטריקס תספק גם שירותי ייעוץ, ליווי והטמעה על ידי צוות המומחים שלה

הסכם בין מטריקס לאלטאר. כיתוב תמונה מלא בתחתית הידיעה

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם שותפות וייצוג מורחב של חברת הטכנולוגיה הבינלאומית אלטאר הנדסה (Altair Engineering), שבמסגרתו תשווק ותיישם מטריקס את היצע הפתרונות הרחב שלה בתחום הדאטה, האנליטיקה וה-AI ללקוחות בישראל, בהם Altair RapidMiner, סביבת MLOPS המספקת מאות מודלים מוכנים לשימוש, ו-Altair SLC (ר"ת SAS Language Compiler), המאפשרת להריץ תהליכי עבודה ומודלים שנכתבו ב-SAS, Payton, SQL ו-R, תוך שימור הנכסים הקיימים.

אלטאר, אשר נסחרת בשווי של כ-5 מיליארד דולר, מספקת פתרונות תוכנה וענן בתחומי הסימולציה, המחשוב עתיר הביצועים (HPC), ניתוח נתונים ובינה מלאכותית (AI). הפתרונות של אלטאר מאפשרים ללקוחותיה להתחרות בצורה יעילה יותר ולקבל החלטות בעולם מחובר.

בין מגוון פתרונות הדאטה, מטריקס ואלטאר מציעות פתרון מודרני ואיכותי לסביבת שפת SAS חלופית, תוך שימור ההשקעה הקיימת ויצירת חדשנות ארגונית בתחום ה-AI. שימוש בפתרונות אלטאר מאפשרים הפחתת עלויות תוכנה ותפעול שוטף, כך שמשאבי הלקוחות יפונו לפיתוח יישומי AI לצד שימוש בקוד פתוח ושירותי ענן.

שיתוף הפעולה בין החברות נולד לאחר שמטריקס מוצרי תוכנה ייצגה בשנים האחרונות את חברת RapidMiner, החלוצה בתחום למידת מכונה (ML), אשר נרכשה בשנת 2022 על ידי חברת אלטאר.

במסגרת הרחבת הייצוג בישראל, מטריקס תספק ללקוחות שיבחרו בפתרונות אלטאר שירותי ייעוץ, ליווי והטמעה על ידי צוות המומחים שלה.

חואן רובר, מנהל אגף קוד פתוח ודאטה במטריקס מוצרי תוכנה: "הצטרפותה של אלטאר כשותף אסטרטגי של מטריקס תורמת רבות לפורטפוליו שלנו בתחום הדאטה והאנליטיקה. שיתוף פעולה זה יניב ללקוחותינו פתרונות מתקדמים מבוססי AI, המאפשרים ליהנות מהנכסים הקיימים של הארגון בתחום ולהציע אלטרנטיבה משתלמת ונוחה לניהול פתרונות SAS, הממנפים את אסטרטגיית המודרניזציה הארגונית. מטריקס ואלטאר מצפות כי ההסכם החדש וניסיונה רב השנים של מטריקס מול לקוחות מכלל הסקטורים, יביא ערך רב וחדשנות ללקוחות אנטרפרייז בישראל, ולכניסה משמעותית של פתרונות אלטאר בישראל".

אריאל הדר, מנכ"ל אלטאר ישראל ודרום אפריקה, ציין, כי "ככל ש-אלטאר מרחיבה את היצע פתרונות הדאטה, האנליטיקה וה-AI, ולאור הצמיחה המהירה של הארגון בישראל, שמנו יעד לחבור לחברות טכנולוגיות מובילות על מנת להנגיש את פורטפוליו המוצרים למגוון הלקוחות הישראלים".

 

בתמונה, מימין: ג'וליה פרליץ – מנהלת שיווק באלטאר ישראל ודרום אפריקה, רונה מלכא – מנהלת שיווק במטריקס מוצרי תוכנה, חואן רובר – מנהל אגף קוד פתוח ודאטה במטריקס מוצרי תוכנה, אריאל הדר – מנכ"ל אלטאר ישראל ודרום אפריקה, לרום בר – מנהל פעילות שותפי דאטה במזרח אירופה, ישראל ואפריקה באלטאר, ואמיר הראל – סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים