ממערכות המידע לניהול חברה: מוטי דהן, מנמ"ר מבטחים החדשה, מונה למנכ"ל חברת הפנסיה של הפניקס

דהן היה ממקימי אגף ה-IT במבטחים החדשה, ובשנים האחרונות שימש כסמנכ"ל בחברה ● חברת הפנסיה של הפניקס, אותה יחל למנכ"ל בקרוב, מנהלת נכסים בהיקף של שלושה מיליארד שקלים ומעסיקה כ-40 עובדים

מוטי דהן, שכיהן במשך שנים כמנמ"ר קרן הפנסיה מבטחים החדשה, עובר לקרן למתחרה – הפניקס פנסיה, הפעם כמנכ"ל. דהן (50) יחליף את אבי אקהאוס – המנכ"ל הנוכחי של הפניקס פנסיה, שהיא חברה בת של הפניקס המנהלת נכסים בהיקף שלושה מיליארד שקלים ומעסיקה כ-40 עובדים. דהן יכנס לתפקידו בנובמבר הקרוב. טרם פורסם שמו של מחליפו במבטחים החדשה.

דהן עבד במשך שנים רבות במבטחים. ב-2001, כאשר הוקמה מבטחים החדשה בעקבות הרפורמה בשוק ההון, קיבל על עצמו להקים אגף ה-IT שלה ועמד בראשו. כיום נחשבת מבטחים החדשה לקרן הפנסיה הגדולה ביותר במשק. לאחר שמנורה השלימה את הרכישה של מבטחים החדשה, קודם דהן לתפקיד סמנכ"ל ומנהל אגף תפעול.

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים אמר דהן, כי הדרך לקידום מנמ"ר לתפקידי ניהול טמונה במעורבות מלאה בתהליכים העסקיים של הארגון – לא רק ברמה הטכנולוגית. "אין ספק שכמנכ"ל, עליך לראות התמונה הרחבה. אם בעבר גם היית מנמ"ר, קל לך להבין את החשיבות הגדולה של מערכות המידע בחברה שאתה מנהל", אמר דהן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים