גד מרגי מונה למנהל אבטחת המידע והסייבר של משרד החינוך

מישנה: מרגי ידווח למנמ"רית גילה כרמל ● למרגי ניסיון של 18 שנים, בין היתר היה ממקימי ה-CERT הלאומי במערך הסייבר בממשלה

גד מרגי, מנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר (CISO) במשרד החינוך.

גד מרגי מונה למנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר (CISO) של משרד החינוך, ומצטרף לצוות הניהולי של מינהל טכנולוגיות דיגיטליות ומידע. מרגי ידווח למנמ"רית המשרד, גילה כרמל. למשרד לא היה בתקופה האחרונה מנהל אבטחה, ואת התפקיד מילאה כממלאת מקום לילי נאורי, מנהלת יישומים.

למרגי ניסיון של 18 שנים בתחומי ה-IT והסייבר. בתפקידו האחרון שימש כיועץ טכנולוגי בכיר במינהל הרכש. לפני כן שימש כמנמ"ר ומנהל אבטחת מידע וסייבר בחברות היי-טק. בין היתר היה בתפקיד בכיר במערך הסייבר הלאומי והיה שותף להקמת ה-CERT הלאומי, חבר במינהלת הענן הלאומי נימבוס וכן קידם הכנסת חדשנות ופתרונות הגנת סייבר לממשלה.

מרגי אומר כי הוא רואה בתפקיד הנוכחי במשרד החינוך אתגר עצום, בין היתר מפני שהוא כולל אחריות וטיפול בכל נושא ההגנה בסייבר בבתי הספר במערכת החינוך, לצד האחריות להגנה ולאבטחת מידע במשרד החינוך, שהוא אחד המשרדים הגדולים בממשלה.

גילה כרמל, מנמ"רית משרד החינוך, שמרגי ידווח לה, בירכה על הצטרפות מרגי ואמרה: "גד הוא שחקן חיזוק משמעותי עבורנו. מצפים לו אתגרים רבים בתפקידו החדש, החל מהתמודדות עם הגידול בעוצמה ובמגוון שיטות התקיפה, דרך הגנה ואפשור של הטרנספורמציה הדיגיטלית של משרד החינוך במימוש כלי AI ובמעבר לענן".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רפא

    משרד החינוך זכו באדם נפלא, בעל ידע רצון ויכולת. בהצלחה

אירועים קרובים