בית החלומות של ברבי מוצע להשכרה ב-Airbnb

לכבוד השקת הסרט "ברבי", ה-The Malibu DreamHouse מוצעת בפלטפורמת הנדל"ן לתיירות ● "אחוזת הצעצוע הוורודה בגודל טבעי" ממוקמת מעל החוף ומתהדרת ב"נוף פנורמי", לפי הרישום ב-AirBnb שנכתב לכאורה על ידי קן

וילה אמיתית שתוכלו להפוך ל"בית". אחוזת החלומות של ברבי.

האם בילדותכן.ם חלמתן.ם להגיע לעולם הקסום של ברבי ולהטמע בו? הזדמנות חדשה להזמנת חופשה ב-The Malibu DreamHouse, המוצעת בפלטפורמת Airbnb כעת, יכולה להגשים את שאיפות הילדות שלכם, או של אחרים.

מדובר באחוזה מושקעת, המעוצבת בהשראת בית החלומות האייקוני של ברבי, שזמינה כעת ללקוחות Airbnb, כחלק מהקמפיין שבמהלכו תושק הקרנת הבכורה של הסרט "ברבי" החדש.

למתעניינים נספר כי הנכס ממוקם בעיר החוף מאליבו שבקליפורניה, כשהאחוזה היא בפועל גן עדן ורוד וגדל ממדים, אשר מוצע לשהות של לילה אחד (פעמיים), ב-21 וב-22 ביולי, לעד שני אורחים. מי שיצליחו לשכור את האחוזה, יקבלו את ההזדמנות המדהימה לקרוא למשכנה החלומי של ברבי "בית".

דף האחוזה של ברבי במאליבו ב-Airbnb.

דף האחוזה של ברבי במאליבו ב-Airbnb. צילום: לכידת מסך מ-Airbnb

מי שפרסם, לכאורה, את ההצעה יוצאת דופן הזו הוא לא אחר מאשר בן הזוג של ברבי, קן, בעצמו. "אחוזת הצעצוע הוורודה בגודל טבעי" ממוקמת מעל החוף ומתהדרת ב"נוף פנורמי", כך תיאר קן את הנכס ברישום ב-Airbnb.

בית החלומות של ברבי, שנרשם במקור ב-Airbnb ב-2019, עבר מהפך בדיוק בזמן להקרנת הבכורה הקרובה של סרט ברבי, כשכעת הוא מעוטר בגוונים עזים עוד יותר של ורוד, כדי להדגיש עוד יותר את הקשר בינו לבובה האהובה ולעולמה יוצא הדופן.

בנוסף, לפי התמונות שצירפו לפרסום Airbnb ו-מאטל – חברת הצעצועים האמריקנית שהיא גם חברת הצעצועים הגדולה בעולם, העומדת מאחורי המותג ברבי – בית החלומות כולל רחבת ריקודים חיצונית, בריכת שחייה מפוארת המוצפת בשמש המפורסמת של קליפורניה, וארון בגדים שופע מגוון אאוטפיטים של ברבי וקן, שהאורחים יורשו לבחור ממנו בגדים ללבישה שיהפכו אותם ממש לכפילים של הבובות המפורסמות בעולם.

האפשרות לרכישת החוויה החד-פעמית הזו תפתח החל מה-17 ביולי, בדף Airbnb של האחוזה, ואפשר לצפות שתנעל כמעט מיד בשל ביקוש גבוה. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-21 ביולי, במקביל וממש בתיאום למועדי השכרת הווילה, כיאה לפרפקציוניזם של ברבי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים