HighView הטמיעה מערכת BI בבזק בינלאומי; ההיקף: מיליון שקלים

מטרת המערכת הינה לאפשר להנהלת החברה לראות את רמת הביצועים הכללית של הארגון, תוך שיקלול כל הפרמטרים המשמעותיים להבנת המצב, ולעקוב אחרי התקדמות המשימות הנגזרות ממנה ● ענבל זוהר, מנהלת ארגון ושיטות בבזק בינלאומי: "המערכת מהווה כלי יעיל נוסף עבור המנהלים בבזק בינלאומי לעקוב אחר ביצוע האסטרטגיה העסקית, לאתר נקודות לשיפור ולנתח את מקורן"

חברת HighView פיתחה והטמיעה מערכת BI עבור בזק בינלאומי. המערכת תשמש את מאות מנהלי החטיבות ואגפי החברה. היקף הפרויקט נאמד בכמיליון שקלים.

מערכת הבינה העסקית החדשה פותחה על-פי הגדרה מראש של השימושים הנדרשים לחברה ועל פי האסטרטגיה העסקית שלה. המערכת משתמשת בתשתית Microsoft SQL2008 ומתחברת לכל מערכות המידע הארגוניות, כולל OracleDW ו-Microsoft OLAP. המערכת עושה שימוש בתוכנת Panorama ScoreCard באמצעותה מוגדרת הלוגיקה העסקית, כשמעליה ממשק המשתמש של HighView.

מטרת המערכת הינה לאפשר להנהלת החברה לראות את רמת הביצועים הכללית של הארגון, תוך שיקלול כל הפרמטרים המשמעותיים להבנת המצב, ולעקוב אחרי התקדמות המשימות הנגזרות ממנה. הציון הניתן לחברה מורכב מרכיבים רבים – מצב כספי, תפעול, כוח אדם וכדומה, וגם אלה מתבססים על שקלול פרמטרים מסויימים יותר: המצב הכספי נגזר מהכנסות, עמידה ביעדי מכירות, רווחיות ממוצעת, הערכת סיכונים וכדומה. התפעול משקלל רמות זמינות ואמינות של מערכות שונות ומשאבי האנוש נמדדים בתחלופת אנשים, ביצוע הדרכות, קצב צמיחת מנהלים, ועוד. שיטת Balanced Score Card משקללת את כל הגורמים ביחסים הנתפסים כרלוונטיים על ידי המנהלים.

ענבל זוהר, מנהלת ארגון ושיטות בבזק בינלאומי, אמרה כי "כחברה ששמה לעצמה כערך עליון את ערך השיפור המתמיד, המערכת שהקמנו יחד עם HighView מהווה כלי יעיל נוסף עבור המנהלים בבזק בינלאומי לעקוב אחר ביצוע האסטרטגיה העסקית, לאתר נקודות לשיפור ולנתח את מקורן. בנוסף, המערכת מאפשרת ניהול משימות וידע הקשור למדדים הארגוניים. אחד מיתרונותיה הגדולים של המערכת טמון בפשטות ובויזואליות שלה, התורמים להטמעה מהירה שלה בארגון".

לדברי עופר אבנרי, מנכ"ל משותף ב-HighView  "ייחודיותה של המערכת שפיתחנו הינה בממשק האינטואיטיבי שלה ובזמן היישום המהיר שלה. המערכת מאפשרת לכל משתמש להתחיל בגובה 30,000 רגל, לזהות בעייה ארגונית, לצלול לפני השטח כדי לנתח אותה והכל באותו מסך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים