אבי גנון מונה למנכ"ל IVN

המשנה למנכ"ל משרד החינוך היוצא חוזר למגזר השלישי וינהל את IVN, עמותה וקרן פילנטרופית מהמשפיעות בישראל

אבי גנון, מנכ"ל IVN.

לאחר קדנציה סוערת כמשנה למנכ"ל משרד החינוך, עוזב אבי גנון את המגזר הציבורי ושב למחוזות האימפקט כמנכ"ל IVN – Israel Venture Network, רשת הון סיכוי לישראל, עמותה העוסקת בצמצום פערים בחברה הישראלית דרך כלי ניהול מתקדמים, סיוע, העצמה ותעסוקה לאוכלוסיות מוחלשות.

גנון, שמאחוריו 25 שנות עשייה חינוכית, החל את דרכו במשרד ראש הממשלה כראש מחלקת חינוך של ארגון נתיב בברית המועצות לשעבר. בהמשך עבר לאורט העולמי (World ORT), ארגון החינוך היהודי הוותיק והגדול ביותר להפצת חינוך מדעי טכנולוגי והכשרה לנוער יהודי ברחבי העולם. לאורך שנותיו בארגון טיפס בסולם הדרגות דרך מנכ"ל הנציגות של הארגון בישראל קדימה מדע ועד לתפקיד מנכ"ל אורט העולמי. במסגרת זו עסק בקידום פרויקטים פורצי דרך בחינוך טכנולוגי, בהקמת תשתיות ענק לחינוך בישראל וב-40 מדינות נוספות, בגיוס משאבים ובשת"פ עם ארגוני החינוך והרווחה הגדולים בעולם.

בתקופת כהונתו כמשנה למנכ"ל במשרד החינוך כיהן כיו"ר הוועדה לחיים משותפים וכיו"ר הוועדה להסדרת פעילות אולפני העברית והיה אחראי על ביצוע פרויקטי תשתית נרחבים בכפרי הנוער. בנוסף הקים את הרשות ומינהלת ילדי הפזורה הבדואית, היה פרויקטור תהליך שילובם וקליטתם של 10,000 ילדים מאוקראינה, והיה אמון על הקשר עם החינוך היהודי בתפוצות.
לגנון (52) תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני ותואר ראשון בכלכלה ומדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון.
גנון ציין עם מינויו, כי "ל-IVN יש את הפוטנציאל להיות Game changer בעשייה חברתית וגשר לחיבור בין הפילנתרופיה הישראלית ליהודית. יש לנו ב-IVN את הזכות ואת היכולת לשנות ב-180 מעלות את מסלול חייהם של אזרחים רבים במדינה. אני רואה בתפקיד זה שליחות חברתית, ואדע לרתום את השותפים בכלל המגזרים בישראל כדי לייצר פתרונות מהירים ואפקטיביים לבעיות חברתיות וחינוכיות בקרב הדור הצעיר ולטובת האוכלוסיות המוחלשות במדינה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים