דיווח: משקפי Reality Pro של אפל יהיו עם יכולות טובות מהמתחרים

דיווח חדש הוול סטריט ג'ורנל מאשש כמה פרטים מדיווחים קודמים על הדבר הגדול הבא של חברת תפוח ומדגיש, כי "היכולות שלהם עולות בהרבה על אלו של המתחרים" הן מבחינת החוויה והן מבחינת הביצועים

מתי כבר נראה את משקפי המציאות המעורבת של אפל?הקונספט של משקפי אפל לפי המעצב מרקוס קיין.

בעוד פחות מחודש צפויה להתקיים ועידת המפתחים השנתית של אפל, ואחד המוצרים המסקרנים ביותר, שמצפים לו כבר כמה שנים, הוא משקפי המציאות המעורבת של החברה. אינספור שמועות והדלפות כבר פורסמו על המשקפיים, שכנראה ייקראו Reality Pro, והצטרף אליהם כעת דיווח חדש וארוך של הוול סטריט ג'ורנל, שגם מאשש כמה פרטים מדיווחים קודמים, על הדבר הגדול הבא של חברת התפוח.

אז לפי הדיווח, המשקפיים יהיו דומים למשקפי סקי ויכסו לחלוטין את עיני המשתמש. כפריט של מציאות מעורבת, מצלמות חיצוניות יאפשרו תצוגה מלאה של העולם החיצון, הן מסיבות מעשיות והן כדי לאפשר פונקציונליות של מציאות רבודה היכן שהקרנות דיגיטליות מופיעות בעולם האמיתי.

הוול סטריט ג'ורנל גם מאשר פרט מרכזי של האופן שבו אפל הולכת להפוך את המשקפיים לקלי משקל ונוחים – בעזרת ערכת סוללות חיצונית "שצפויה להיות בגודל של משהו שמתאים ליד אחת".

הדיווח מדגיש, כי בעוד שסוג זה של ויתור עיצובי מנוגד לגישה הרגילה של אפל, ועל אף שהמשקפיים יוצגו לראשונה כשהם עדיין במצב "ניסיוני", כמה שניסו אותם דיווחו, כי "היכולות שלהם עולות בהרבה על אלו של המתחרים" הן מבחינת החוויה והן מבחינת הביצועים. זה לא ממש מפתיע, בהתחשב בתג המחיר שלהם, שלפי השמועות יעמוד על 3,000 דולר – פי שלושה מהמחיר של ה-Quest Pro של מטא, שלאחרונה נאלצה להוזיל את מחירם ב-500 דולר. רבים תוהים, על רקע תג המחיר הזה, האם אפל מובילה את עצמה לכישלון בקטגוריית המוצרים החדשה הזאת, אבל אפל, כמובן, נחושה להוכיח שהמבקרים טועים – בייחוד על רקע הצלחותיה בעבר להפוך לשחקן דומיננטי בכל קטגוריה חדשה שנכנסה אליה, כמו בשוק הסמארטפונים עם ה-iPhone, הטאבלטים עם iPad, רכיבים לבישים עם Apple Watch ואודיו אלחוטי אמיתי עם AirPods.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים