טלדור תספק שירותי מיחשוב עבור פרויקט המטרונית בחיפה; ההיקף: 23 מיליון שקלים

טלדור, שגברה במכרז על מלם-תים, ניגשה אליו יחד עם חברת האוטובוסים דן, שנבחרה להפעיל את המטרונית ● במסגרת הפרויקט, טלדור תספק מענה טכנולוגי כולל לדן ● כעת נערכים בחברה לגיוס צוותים ליישום הפרויקט, כאשר בשיא צפויים להיות מועסקים בו עשרות עובדים במרכזי הבקרה ובעמדות השו"ב השונות ברחבי הארץ

טלדור הודיעה היום (ג') לבורסה, כי זכתה בפרויקט אסטרטגי ורחב היקף לאספקת שירותי מיחשוב ואינטגרציה למיזם ההסעה ההמונית מטרונית, המוקם בימים אלה בעיר חיפה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-23 מיליון שקלים והוא עתיד לגדול בעשרות אחוזים.

המטרונית היא ניסיון ראשון להפעיל בישראל מערכת תחבורה ציבורית עתירת נוסעים במטרופולין. המיזם מופעל באמצעות אוטובוסים מיוחדים, דו-מפרקיים מרובי קיבולת ונמוכי רצפה, שדומים לרכבת קלה ונוסעים על כבישים מיוחדים ובצירים מיוחדים. המטרונית עתידה לבצע את נסיעתה הראשונה בחיפה בתוך פחות משנתיים.

טלדור ניגשה למכרז של משרד התחבורה יחד עם חברת האוטובוסים דן, שנבחרה להפעיל את המטרונית. מול טלדור התמודדה מלם-תים, ומול דן התמודדה חברת תורבוס.

במסגרת הפרויקט, טלדור תספק מענה טכנולוגי כולל לדן – ברמת המוצרים, פתרונות הכרטוס האוטומטי , תכנון לוחות זמנים, הפעלת מוקדי השליטה והבקרה על צי המטרוניות וניתובן ואספקת מידע בזמן אמת לציבור. בנוסף, אמורה טלדור לתת מענה על אתגרי תיאום המטרוניות עם אמצעי התחבורה הקיימים בעיר – אוטובוסים ורכבות.

כעת נערכים בטלדור לגיוס צוותים ליישום הפרויקט, כאשר בשיא צפויים להיות מועסקים בו עשרות עובדים במרכזי הבקרה ובעמדות השו"ב השונות ברחבי הארץ. על פי הערכות, יבואו ההכנסות מהפרויקט לידי ביטוי בתוצאות הרבעון הרביעי של השנה.

במקביל, מתמודדת בימים אלה טלדור על מכרז נוסף, לאספקת מערכות הכרטוס לפרויקט. עם זאת, בטלדור מדגישים, כי בכל מקרה האחריות לשילוב העמדות תהיה שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים