תחרות "STEP-IN" ליזמי וחברות אד-טק

המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט מכריז על תחרות "STEP IN" ליזמים וחברות אד-טק בשיתוף עמותת בוגרי 8200, במטרה להטמיע טכנולוגיות למידה חדשניות בקורסים אקדמיים * ההרשמה פתוחה עד ה-19 במאי

לשלב חדשנות טכנולוגית בקורסים אקדמיים.

המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט מכריז על תחרות "STEP IN" ליזמים וחברות אד-טק בשיתוף עמותת בוגרי 8200, במטרה לשלב חדשנות טכנולוגית בקורסים אקדמיים להכשרת מורים, ליצור גיוון ועניין בשיטות ההוראה ולהפגיש בין סגל המרצים והסטודנטים לבין יזמים וסטארט-אפים.

במסגרת התחרות ייבחרו שלושה מיזמים על ידי חבר שופטים. שלושת המיזמים הנבחרים יטמיעו את המוצר במסגרת שני קורסים אקדמיים בשנת הלימודים תשפ"ד, יקבלו מחקר אקדמי שילווה את תהליך ההטמעה ויותאם למוצר, יקבלו ליווי ומנטורינג, חבילת סיוע של חברת AWS, וכן ישתתפו בכנסים מקומיים ובינלאומיים. בתום שנת הניסוי, יזכה אחד מבין שלושת המתחרים בחוזה התקשרות עם המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט.

הגשת המועמדות לתחרות פתוחה עד ה-18 במאי 23.

שבי גוברין, שעומדת בראש הרשות להוראה חדשנית ומיטבית במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט מציינת, כי "המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט שם לו כמטרה לקדם הוראה ולמידה גמישות, מותאמות אישית ויצירתיות, בשילוב הוליסטי של דעת, גוף, נפש וטכנולוגיה. אנחנו פועלים כתף אל כתף עם תעשיית האד-טק הנפלאה שלנו, שמפתחת פתרונות ומוצרים שיכולים להצעיד את ההוראה והלמידה בבתי הספר ובאקדמיה אל המציאות המתהווה והמשתנה מיום ליום. התחרות תפתח דלת עבור חברות טכנולוגיות ויזמי היי-טק לעולם האקדמיה, והיא הצעד הראשון בשורה של אירועים שאנחנו מתכננים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים