יטבתה מציגה: הקיבוץ הראשון בפייסבוק

החברה השיקה אפליקציית פייסבוק בשם "הקיבוץ הווירטואלי הראשון", הכוללת חמישה עשר משחקים שונים המאפשרים לכל חבר לצבור נקודות תוך כדי ה-"עבודה בקיבוץ" ובהזמנת חברים נוספים ל-"כוח העבודה" ● השחקנים המצטיינים שייצרו במחלבה הווירטואלית את כמות משקאות החלב הרבה ביותר יקבלו במתנה משקאות חלב היישר לבית

יטבתה השיקה אתמול (א') גרסה וירטואלית של הקיבוץ, כאפליקציה ברשת החברתית פייסבוק (Facebook). האפליקציה, "הקיבוץ הווירטואלי הראשון", השואבת השראה מאפליקציית פארמוויל, כוללת חמישה עשר משחקים שונים המאפשרים לכל חבר לצבור נקודות תוך כדי ה-"עבודה בקיבוץ" ובהזמנת חברים נוספים ל-"כוח העבודה". השחקנים המצטיינים שייצרו במחלבה הווירטואלית את כמות משקאות החלב הרבה ביותר יקבלו במתנה משקאות חלב היישר לבית.

האפליקציה של יטבתה כוללת כאמור חמישה עשר משחקים שונים המתארים פעילויות שונות המתרחשות ברפת, מכון חליבה ומחלבה כגון: האכלת הפרות, העברתן למכון החליבה, ייצור המשקאות, אריזתם ועוד. הגולש יכול לעבוד לבד או להזמין חברים מפייסבוק ולצבור מספר נקודות רב יותר ("כוח עבודה" בשפת האפליקציה).

בדומה לחיים האמיתיים בקיבוץ, יכולים גם החברים הוירטואליים, לנוח בחדרי המגורים, לאכול בחדר האוכל, לשחות בבריכה של הקיבוץ וליהנות מפעילויות במועדון.

תכנון הממשק והעיצוב הגרפי של המשחק בוצע על ידי חברת אינקוד-הייפרה, בניהולם של אסף פריאל, סמנכ"ל קונספט ו-UX ואילן דראי, קריאייטיב דירקטור. לדברי דראי, "הפרויקט של יטבתה היה שונה ממה שעשינו עד כה. האיפיון שקיבלנו דיבר על עצמים שכולנו מכירים – פרה, משאית, חדר אוכל, עצים, בריכה – אבל היה צריך לעצב אותם מאפס, כאילו זאת הפעם הראשונה. רועי ברייר, מאייר ומעצב גרפי אצלנו בסטודיו עשה עבודה מדהימה. הוא הצליח לייצר אווירה אמיתית של קיבוץ, אבל בעולם של פייסבוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים