"AI ברישות מקצר את זמן התקלות ב-90%"

איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל: "הבינה המלאכותית בעולם הרישות תביא לפישוט וייעול התפעול של הרשת הארגונית, לצד הבנת חוויית המשתמש ושיפור שלה"

איציק מלכה, מנכ''ל ג'וניפר ישראל

"עולם הרישות נדרש לפשטות. הוא חווה שינויים רבים, ויש להטמיע בו מיכון בשכבת התקשורת, ולהוסיף חוכמה לרשת. הבינה המלאכותית בעולם הרישות תביא לפישוט וייעול התפעול של הרשת הארגונית, לצד הבנת חוויית המשתמש ושיפור שלה. כך, תקלות יטופלו בממוצע בפחות מ-90% מהזמן האורך כיום", כך אמר איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר (Juniper Network) ישראל.

מלכה דיבר בכנס לקוחות שערך הסניף הישראלי של ענקית התקשורת. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים נערך בשבוע שעבר בתל אביב, בהשתתפות עשרות מלקוחות החברה.

"ארגונים", אמר מלכה, "נדרשים לפתרון AI, שמבטיח את חוויית המשתמש ואת השליטה על כל הרשת. ארגון נדרש לשליטה על הרשת לכל אורכה, כדי לדעת על בעיות אבטחה או קישוריות, ומהו השורש הבעיה. אנחנו מציעים אסטרטגיה שכזו, על בסיס פתרון MIST, שג'וניפר רכשה ב-2019.

היא פיתחה מנוע AI בשם Marvis. בליבת הפתרון יש מנוע לימוד מכונה מבוסס שפה טבעית, המפשט את ההקמה והתפעול של רשתות באמצעות לימוד רציף שלהן, וביצוע תיקונים אוטומטיים וניהול עצמי של כלל סוגי הרשתות – מנקודת בקרה אחת".

לדברי מלכה, "מטרת הבינה המלאכותית היא להפיק יותר ערך מהנתונים. אין מצב שבן אנוש יוכל לטפל בכמות נתונים שכזו בכוחות עצמו – רק מכונות AI יכולות לעשות זאת באופן יעיל ומהיר, עם הפקת תובנות בעלות ערך עסקי". מלכה נתן כדוגמה את השימוש הנרחב בתקשורת שיתופית, "מגמה שנסקה בשל הקורונה. כאשר משתמש בזום חווה חוויה לא טובה בשיחה, יש לנו יכולת להתריע על כך לאנשי ה-IT".

מלכה ציין, כי "להגדלת ההיצע שלנו, ערכנו כמה רכישות: ווייט סאנד, המפתחת פתרון בעולם אבטחת המידע לרשתות; 128 Technology– שפועלת בעולם ה-SD WAN; ואת אפסטרה, שהיא חלוצה בתחום רשתות IBN (ר"ת Intent-Based Networking – רישות מונע-כוונה). אפסטרה פיתחה מערכת הפעלה, המאפשרת למנהלי רשת להגדיר, לפרוס, לפקח ולתקף את הרשתות בדטה סנטרים של ארגונים – ובאופן אוטומטי. באמצעות ניתוח מבוסס כוונות, התוכנה מנתחת נתוני טלמטריה ברשת, מאמתת ברציפות את כוונת צוות המחשוב ושולחת התראות בעת בעיות. הפלטפורמה משמשת את הארגונים לאוטומציה של פעולות רישות בדטה סנטר, ומשפרת משמעותית את חווית השימוש שלהם".

מלכה סיכם באומרו, כי "בעולם ארגוני האנטרפרייז, ג'וניפר חוותה את הגידול המשמעותי ביותר בפעילותה. בסניף המקומי, הגידול בפעילות הביא להכפלת כוח האדם שלנו בשנה החולפת. ארגונים מבינים ש-AI ומיכון ברמה הרשתית, שבהם היינו חלוצים, מביאים לצמצום התקורות התפעוליות ולשיפור חוויית המשתמש. אנו יוצרים מצב שבו הארגון יתייחס לתקשורת שלו כמשאב היציב ביותר. בשל הכנסת ה-AI לעולם הרישות, נגדיל את היקף הפעילות שלנו גם השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים