עודד דקלבאום ובוריס לוין מונו לדירקטורים בזיפרקרוטר

עודד דקלבאום מונה לדירקטור מוצר במרכז הפיתוח הישראלי, ובוריס לוין מונה לדירקטור הנדסי בכיר ● הפלטפורמה של החברה מחברת אנשים למקומות עבודה שעשויים להתאים להם באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית

מימין: בוריס לוין - דירקטור הנדסי בכיר, ועודד דקלבאום - דירקטור מוצר במרכז הפיתוח הישראלי, זיפרקרוטר.

זיפרקרוטר (ZipRecruiter) הודיעה על מינוים של שני דירקטורים חדשים. עודד דקלבאום מונה לדירקטור מוצר במרכז הפיתוח הישראלי, ובוריס לוין מונה לדירקטור הנדסי בכיר.

דקלבאום ינהל קבוצה של מנהלי מוצר, אשר יובילו את קו מוצרי החברה לארגונים בינוניים וגדולים, למעט job Ads. מטרת מוצרים אלו הינה לנהל ולייעל תהליכי גיוס עובדים משלב מציאת מועמדים, יצירת קשר, שיחה ראשונה, ראיונות סינון וקבלת החלטה אם לגייס או לא. מוצרים אלו ינגישו את מאגר המועמדים הענק של החברה לארגונים, תוך אוטומציה של מרבית תהליכי הגיוס, עם מטרה להגדיל את כמות הגיוסים המוצלחים לכל מגייס. לדקלבאום ניסיון רב בתחומי הדטה, זירות מסחר וכלים תומכים לאנשי מכירות. הוא עבד על פיתוח מוצרים למעלה מ-25 שנה כמפתח, מנהל מאגרי מידע ומנהל מוצר, והוביל צוותי דטה ומוצר בארגונים בהם צה״ל, בנק דיסקונט, איביי (ebay) ולושה (Lusha).

לוין יהיה אחראי על כמה קבוצות מחקר ופיתוח מרכזיות באתר הישראלי של החברה, העוסקות בעולמות הדטה ומדע הנתונים. הוא מצטרף לאחר שורה של תפקידי ניהול פיתוח בכירים. לאחרונה שימש כסמנכ״ל פיתוח ביוניקורן הישראלי יוטפו ולפני כן דירקטור פיתוח וחבר הנהלת האתר הישראלי של איביי. לוין הינו בעל תואר בהנדסת חשמל ומחשבים מהטכניון.

הפלטפורמה של זיפרקרוטר מחברת אנשים באופן אקטיבי למקומות עבודה שעשויים להתאים להם באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית. יכולת ההתאמה המדויקת משפרת את חווית החיפוש עבור מחפשי עבודה ומסייעת לעסקים בכל הגדלים למצוא ולהעסיק את המועמדים המתאימים ביותר במהירות. זיפרקרוטר היא אפליקציית חיפוש העבודה המדורגת מס' 1 בהורדות במכשירי אפל ואנדרואיד בשלוש השנים האחרונות, עם מיליונים של מועמדויות שהוגשו דרכה ומעל 3 מיליון מעסיקים אשר השתמשו בפלטפורמה לצורכי גיוס העובדים שלהם. מרכז הפיתוח הישראלי של החברה הפועל במתחם שרונה בתל אביב מעסיק 120 עובדים ונמצא בשלבי התרחבות וקליטת עובדים חדשים.

יוסי תאגורי, מנכ"ל מרכז הפיתוח של זיפרקרוטר בישראל: ״אנחנו ממשיכים לגדול ולצרף לצוות את הטובים ביותר כדי לחזק את הכוח הטכנולוגי שלנו במטרה לחבר מיליוני מעסיקים ומחפשי עבודה בדרך לעוד התאמה מוצלחת. בחודשים הקרובים נגייס עוד עשרות מפתחות, מנהלי מוצר וחוקרי דטה לצוות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים