נקבע מועד כנס המפתחים השנתי של גוגל: 10 במאי

כנס המפתחים השנתי של גוגל ייערך הן במתכונת פיזית והן באינטרנט, וכמיטב המסורת תוצג בו באופן רשמי גירסת אנדרואיד 14 החדשה, ואולי גם הטאבלט של החברה, הטלפון המתקפל הראשון שהחברה מפתחת, והצצה ל-Pixel 8

האתר הרשמי של כנס המפתחים.

גוגל הודיעה באופן רשמי על התאריך שבו תקיים את כנס המפתחים השנתי שלה, Google I/O. זה יקרה ב-10 במאי, כלומר בעוד חודשיים. כמו בשנה שעברה, זה יהיה כנס פיזי, אבל יחסית קטן. בהמשך לתקופת הקורונה, כל הכנס אמור להיות מועבר בשידור חי באתר הייעודי שפתחה עבורו גוגל – שניתן כבר להירשם בו, כולל לנסות לרכוש כרטיס לאירוע הפיזי.

הכנס יתקיים באמפיתיאטרון שורליין במאונטן ויוו, קליפורניה, ונקודת השיא שלו אמורה להיות, כמו בכל שנה, הצגה רשמית של הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה אנדרואיד. הפעם מדובר בגרסה 14, וכמו תמיד היא תהיה זמינה באופן מיידי כמהדורת סקירה ראשונית למפתחים. כמו תמיד, הטלפונים הראשונים שיתמכו בה הם ה-Pixel של גוגל עצמה.

גוגל אף אמורה להציג את טלפון שוק הביניים החדש שלה במהלך הכנס, Pixel 7a, שגם הוא יהיה מבוסס על מעבדי ה-Tensor 2 של החברה. יהיה לו מסך 6.1 אינץ' בטכנולוגיית AMOLED, עם קצב רענון של 90 הרץ.

מעבר לכך, אנשי גוגל אמורים להציג, לפחות לראשונה אם לא כהכרזה, עוד שלל מוצרים תחת המותג Pixel. הצפי הוא, שהטאבלט של החברה יוצג סוף סוף, הצגה ראשונית של הטלפון המתקפל הראשון שהחברה מפתחת, וגם הצצה לדור הבא של הטלפונים שלה, Pixel 8.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים