משבר? קבלו כמה חברות שדווקא עכשיו מגייסות עובדים

בימים שבהם חברות מפטרות עובדים, קבוצת אמן, אלעד מערכות, בינת סמך ועוד חברות מגייסות ● ליקטנו עבורכם כמה פניות שהגיעו לשולחן המערכת בימים האחרונים

קצת חדשות טובות - על גיוסים, בים החדשות הרעות - על פיטורים.

המשבר בהיי-טק נותן את אותותיו החזקים בארץ ובחו"ל. כמעט בכל יום אנחנו מדווחים על חברה אחת לפחות שמפטרת עובדים, והמספרים של המפוטרים הולכים ועולים. לפעמים אלה חברות גדולות שנפרדות מעובדים ולפעמים בינוניות או קטנות, כולל כמה שסוגרות פעילויות.

אולם, בכל דבר רע יש גם טוב, ויש חברות שדווקא בתקופה זו מגייסות עובדים חדשים (חלקן מפטרות עובדים ומגייסות חדשים בעלות נמוכה יותר). ריכזנו עבורכם כמה פניות מחברות כאלה, שהגיעו לשולחן המערכת בימים האחרונים. המשרות מנוסחות בלשון זכר לשם הנוחות, אולם מיועדות לכל המינים והמגדרים.

קווליטסט
חברת הנדסת האיכות ובדיקות התוכנה נוסדה בישראל לפני 25 שנים, ומונה 8,000 עובדים ברחבי העולם ומעל 1,500 בארץ – במטה שלה בפתח תקווה, וכן בחיפה, בשדרות ובאזורי היי-טק נוספים. אשתקד גייסה קווליטסט כ-600 עובדים וכעת היא פותחת כמעט 400 משרות לתפקידי בדיקות תוכנה ופיתוח. כ-50% מהמשרות האלה מיועדות לג'וניורים, לפחות יחסית. בין היתר, מבקשת החברה להשים בודקי תוכנה עם ניסיון של שנה ומעלה, ועבור החטיבה הביטחונית שלה נדרשים יוצאי יחידות שריון ותותחנים שעבדו על מערכות צי"ד ושו"ב במהלך שירותם.

אלעד מערכות
חברת מעורבות הלקוח מרחיבה פעילות ומגייסת ל-200 משרות חדשות בתפקידי פיתוח, יישום וניהול פרויקטים, וניתוח מערכות בעולמות הדאטה, ה-CRM והדיגיטל – שלושת תחומי הפעילות שלה. אלעד מערכות מעסיקה כ-1,000 עובדים בשלושה מוקדים שונים – בנתניה, בירושלים ובמטה שלה בתל אביב. בין היתר, היא מחפשת מעצבי UX/UI, אנשי פיתוח, בוני אתרי אי-קומרס, בוני אתרים ופורטלים ארגוניים, ומפתחי מערכות CRM. כמו כן, היא מחפשת אנשי פרויקטים, אפליקציות ושירותי אנליזה עסקית.

קבוצת אמן
הקבוצה, מחברות ה-IT המובילות בישראל, מעסיקה מעל 2,500 עובדים בארץ ועוד כ-500 עובדים באירופה. היא מחזיקה 11 חברות בנות, שמעניקות שירותים תפעוליים וטכנולוגיים, וכך עונות על צרכי B2B. משרדיה נמצאים בפתח תקווה והיא מחזיקה מרכזי פיתוח בפורטוגל, פולין, סרביה, אוקראינה ורוסיה. אמן מגייסת עובדים למעל 200 משרות במגוון רחב של תפקידים טכנולוגיים: מתכנתים, מנתחי מערכות, מנהלי פרויקטים, מנהלי מוצר, אנשי DevOps, אנשי סיסטם, ראשי צוותים, מנהלים בכירים, אנשי אבטחת מידע, מומחי ניהול פרויקטים, מקצועני ניתוח מערכות, מעצבים, בודקי תוכנה, אנשי IT ותשתיות, ועוד.

גלאור
ספקית הטכנולוגיה הוותיקה לעולם התיירות מגייסת עשרות עובדים למשרות טכנולוגיות, ובכלל זה מפתחי Full Stack, מנהל מוצר, מנהל הצלחת לקוח ומנהל IT. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב.

Vim
Vim היא חברה ישראלית שמפתחת פלטפורמה לשירותי בריאות ורפואה בארצות הברית. היא מעסיקה כ-150 עובדים בישראל ובארצות הברית, ומגייסת בימים אלה למשרדיה בתל אביב עשרות עובדים לתפקידים טכנולוגיים כמו פיתוח תוכנה, ניהול מוצר וניהול פרויקטים. מרבית המשרות מיועדות למועמדים בעלי ניסיון מארגונים אחרים או מצה"ל, עם מעל חמש שנות ניסיון. אם לפרט מעט יותר, היא מחפשת מנהל פרויקטים טכניים בכיר, מהנדס Full Stack בכיר, מנהל צוות הנדסת פלטפורמה (DevOps), מנהל מוצר ועוד.

GrowthSpace
הנה חברה שעוסקת בעובדים: GrowthSpace פיתחה פלטפורמת AI לפיתוח עובדים, שמחברת בינם לבין מנטורים על מנת לשפר מיומנות, ותומכת בהכשרות אחד על אחד, מנטורינג פנימי, הכשרות קבוצתיות וסדנאות. עם 1,500 מומחים במעל 50 מדינות, לא מעט חברות גדולות משתמשות בשירות שלה, בהן מיקרוסופט, סימנס, צ'ק פוינט, טאבולה, נטפים ובנק לאומי. החברה פועלת בישראל במודל היברידי, כאשר כל עובד מחויב להגיע יום בשבוע למשרדים בתל אביב, ובארצות הברית ובקנדה במודל של עבודה מרחוק. GrowthSpace מגייסת לחמש משרות פתוחות בתפקידי מכירות, שיווק ופיתוח.

בינת סמך
החברה מבצעת תהליך של גיוס עובדים, כשיש לה גם מטרה חברתית: היא משתפת פעולה עם המרכז הישראלי לתעסוקה נתמכת לטובת גיוס עובדים עם מוגבלות למשרדיה בתל אביב, רחובות וירושלים. התהליך מבוצע לאחר זכייה במכרזים לכמה פרויקטים משמעותיים, וכדי שתהיה לעובדים בעלי המוגבלות אפשרות להשתלב בענף ההיי-טק, תוך התאמת סביבת העבודה לצרכיהם.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אני

    חברה מגייסת היא חברה יציבה. חלק מהחברות שמגייסות היום עושות זאת כדי שתחשבו שהיא יציבה אמרתי

  2. mongodb מגייסים

    אנחנו ליד עזריאלי. היברידי

אירועים קרובים