חברת הסייבר הישראלית סנטרה גייסה 30 מיליון דולר

סנטרה מציעה טכנולוגיה להגנה על המידע בענן הארגוני ● עד כה גייסה החברה 53 מיליון דולר - בשנה וחצי בלבד

עובדי סנטרה.

חברת הסייבר סנטרה, שפועלת בתחום ההגנה על מידע בענן, הודיעה היום (ג') כי השלימה סבב גיוס A על סך של 30 מיליון דולר. הסבב הנוכחי מגיע שנה וחצי בלבד לאחר הקמת החברה, ויחד אתו היא גייסה בסך הכול 53 מיליון דולר.

את הסבב הנוכחי הובילה סטנדרט אינווסטמנטס, ואליה הצטרפו הקרנות MRV (ר"ת Munich Re Ventures), מור סטרטג'יק ונצ'רס, INT3, קרן ההשקעות של זירוקס והמשקיעים שהובילו את סבב הסיד של החברה, בסמר וזאב ונצ'רס של אורן זאב.

טכנולוגיית האבטחה של סנטרה פועלת בסביבת הענן הארגונית, מזהה סיכוני אבטחה מהותיים סביב מידע עסקי רגיש ומאפשרת לארגונים להגן על המידע. מסנטרה נמסר כי היא תשתמש בכספי הגיוס הנוכחי כדי להתרחב ולהעמיק את הנוכחות שלה בשוק הגלובלי, בדגש על זה האמריקני. כמו כן, החברה תמשיך לפתח את הטכנולוגיה והמוצר שלה, בין היתר לאור התחזית של גרטנר, שלפיה עד 2025 יותר מ-95% מהעבודה הדיגיטלית תתבצע בענן, לעומת כ-30% ב-2021.

סנטרה היא חברה צעירה למדי: היא נוסדה ביולי 2021 על ידי יואב רגב, המנכ"ל, שכיהן כמפקד מרכז הסייבר ב-8200; רון רייטר, סמנכ"ל הפיתוח, שניהל את מרכז הפיתוח של אורקל בתל אביב; יאיר כהן, סמנכ"ל המוצרים, ששימש בתפקידים בכירים בתחום זה במיקרוסופט ובדאטה-לוג; ותא"ל (מיל') אסף כוחן, נשיא החברה, לשעבר מפקד 8200. סנטרה מונה 45 עובדים, שיושבים במטה החברה בתל אביב ובארצות הברית.

רגב אמר כי "הגיוס הנוכחי משמעותי מאוד עבורנו. הוא יסייע לנו לצמוח ולהאיץ את התוכניות העסקיות שלנו, בכדי לאפשר לארגונים להפיק את המירב מהמידע הנמצא ברשותם, תוך אבטחתו לאורך כל הדרך. המידע הוא הנכס המרכזי בארגון והשימוש בסנטרה מאפשר לארגונים להאיץ את השימוש בו תוך שמירה על רמת האבטחה הראויה למידע הרגיש שלו. זוהי רק ההתחלה עבור סנטרה, ואני בטוח שנמשיך להשיג את מטרותינו גם בשנים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים