רן פלד – המנכ"ל החדש של זיו מערכות מקבוצת טופ

איציק ידיד, מייסד החברה, ישמש כנשיא הארגון, והמנכ"ל היוצא, אלעד ברקאי, ימשיך לשמש כסמנכ"ל תפעול

רן פלד, המנכ"ל הנכנס של זיו מערכות מקבוצת טופ.

רן פלד מונה למנכ"ל זיו מערכות מקבוצת טופ, שפיתחה ומשווקת מערכת ERP לענפי הבנייה והנדל"ן. איציק ידיד, מייסד החברה, ישמש כנשיא הארגון ויתמקד בפיתוח עסקי ולקוחות אסטרטגיים. אלעד ברקאי, המנכ"ל היוצא, ימשיך לשמש כסמנכ"ל תפעול ויתמקד בתחום הפרויקטים ושירות הלקוחות, עולמות תוכן הנמצאים בליבת העשייה של זיו מערכות ומהחשובים ביותר.

בתפקידו האחרון שימש פלד כמשנה למנכ"ל רמדור מקבוצת טופ וסייע בפיתוח ומיצוב מערכת ניהול הפרויקטים בענן של רמדור כמערכת הנפוצה ביותר בישראל. קודם לכן הקים עם שותפים את אי.אר.די מערכות מידע, המתמחה בפיתוח מערכות מידע לחברות בנייהאשר פעילותה נמכרה ל-טופ רמדור.

לפלד תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה מאוניברסיטת בר אילן.

"מטרתי היא להוביל את זיו מערכות לצמיחה, גידול מתמיד בהיקף המשתמשים והלקוחות" אמר פלד לרגל מינויו, והוסיף, כי "העולם עובר לענן, וכחברה מובילה בתחום ה-ERP המוביל בענף, זה אך טבעי כי הפתרון של זיו מערכות בענן יהיה המקיף, החדשני, והטכנולוגי ביותר בעולם הבנייה והנדל"ן, וזהו חזוננו. אני שמח להצטרף לחברת זיו, החוגגת השנה 30 שנות פעילות, ויחד כצוות מקצועי ומיומן בחברה, נמשיך לתרום לקידום ענף הבניה בישראל".

"הכניסה של רן פלד לזיו מערכות תאפשר סינרגיה עם מוצרי טופ נוספים, אשר יהוו ערך מוסף עבור לקוחותינו" אמר ידיד. "שינויים אלו יתרמו להמשך התפתחותה המבורכת של חברת זיו ומיצובה כחברה מובילה, חדשנית ומתקדמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים