שינוי בצמרת אמנת: שמואל אלפסי מונה למנכ"ל במקום שמואל בר-אור

אלפסי הוא בעל ניסיון של יותר מ-30 שנה ובתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל אמן מקבוצת אמנת ● ליאור לוי גילור מונתה למנכ"לית סיסנת במקום המנכ"ל הוותיק, אמיר בן בסט, שפרש

שמואל אלפסי, מנכ"ל קבוצת אמנת.

קבוצת אמנת הודיעה היום (ד') על שינויים בצמרת ההנהלה הבכירה שלה והחברה הבת סיסנת תוכנה, כחלק מהיערכות הקבוצה ל-2023. שמואל אלפסי מונה למנכ"ל אמנת במקומו של שמואל בר-אור, שיכהן כדירקטור בחברה. ליאור לוי גילור מונתה למנכ"לית סיסנת תוכנה. בשני המקרים, מדובר בקידום מנהלים מתוך הקבוצה.  אברהם אסף (לולו) יוסיף לכהן כיו"ר הדירקטוריון, קלאודיה דרוקר, החשבת שלה מזה יותר מ-23 שנים, תשמש כסמנכ"לית בקרה פיננסית.

אלפסי הוא מהנדס תעשיה וניהול, ששימש עד כה כמנכ"ל אמן מקבוצת אמנת. הוא בעל ניסיון של יותר מ-30 שנים בניהול ובביצוע פרויקטים מורכבים בתחומי הייעוץ האסטרטגי והפיתוח העסקי, וכן בייעוץ ובליווי יחידות עילית וגופים ביטחוניים מבצעיים.

בהודעה שנמסרה לבורסה ציינה אמנת כי "בכוונת הנהלת הקבוצה להוביל צמיחה בנושאי הליבה שלה, ובמקביל לבחון אפשרויות להרחבת פעילותה לפעילויות נוספות, וזאת תוך ניצול חוסנה הכלכלי של החברה וההון העצמי שלה". בין היתר, היא מתכננת לבצע את מה שהיא מכנה "התאמות ארגוניות נדרשות, בהתאם לדרישות השוק", ובמקביל לגייס כוח אדם ולשמר כוח אדם מקצועי, תוך תגמול מתאים.

ליאור לוי גילור, מנכ"לית סיסנת תוכנה.

ליאור לוי גילור, מנכ"לית סיסנת תוכנה. צילום: אורי בראון

חילופי מנכ"לים – גם בסיסנת

כאמור, כחלק מהסבב בקבוצת אמנת, ליאור לוי גילור מונתה למנכ"לית החברה הבת סיסנת תוכנה. היא תחליף בתפקיד את אמיר בן בסט, ששימש כמנכ"ל החברה מזה כשני עשורים והודיע באחרונה על פרישתו.

לוי גילור שימשה ב-18 השנים האחרונות במגוון תפקידים בסיסנת, בתחומי המכירות, הפיתוח העסקי, מיקור-החוץ, ניהול פרויקטים ועוד. בתפקידה האחרון היא הייתה במשך שלוש שנים משנה למנכ"ל.

אברהם אסף (לולו), יו"ר קבוצת אמנת.

אברהם אסף (לולו), יו"ר קבוצת אמנת. צילום: יח"צ

על אמנת וסיסנת

קבוצת אמנת היא חברה מהוותיקות במשק בתחומה, ומעסיקה מעל 2,700 עובדים בפריסה ארצית. היא הוקמה ב-1970 ולצד אסף ובר אור, על מייסדיה נמנה אילן שחם, שמשמש כדירקטור בחברה. משנת 1994, מניותיה של אמנת נסחרות בבורסה של תל אביב. פעילות החברה מתאפיינת באחזקות וניהול שורה של חברות בנות בתחומי התוכנה, הייעוץ, הניהול והלוגיסטיקה.

סיסנת מעסיקה מעל 600 עובדים והיא מתמחה בעולמות הטכנולוגים של פיתוח ואינטגרציה, בדיקות תוכנה וחומרה, מיקור-חוץ ועוד.

אסף בירך על המינויים החדשים. את לוי גילור הוא כינה "אשת חזון ועשייה מהמעלה הראשונה", ואמר כי "מינויה יתרום רבות למיצובה של סיסנת ולהעמקת אחיזתה בתחומים טכנולוגיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים