אחרי בנק לאומי וצ'ק פוינט: דן ירושלמי מונה למנכ"ל אותנטיקס

אותנטיקס עוסקת באימות זהויות דיגיטליות ● לירושלמי ניסיון של 20 שנה והוא נבחר לאחד המנמ"רים המובילים, אולם גם ידע מערכת יחסים עכורה עם עובדים בבנק לאומי

דן ירושלמי, מנכ"ל אותנטיקס.

אותנטיקס (AU10TIX), שעוסקת באימות זהויות דיגיטליות, הודיעה היום (א') כי מינתה את דן ירושלמי כמנכ"ל החברה. ירושלמי יחליף את המנכ"לית היוצאת, קארי אוקונור. הוא ממונה לתפקיד לאחר שהיה בעשור האחרון בכיר בצ'ק פוינט ובבנק לאומי – שם היו לו יחסים עכורים עם העובדים.

במהלך שני העשורים האחרונים כיהן ירושלמי בתפקידי ניהול בכירים בתעשיות הטכנולוגיה, הבנקאות והטלקום. בתפקידו האחרון הוא שימש כמנהל הכנסות ולקוחות ראשי בצ'ק פוינט, לפני כן הוא עמד בראש החטיבה הטכנולוגית של בנק לאומי, שם הוא שימש כסמנכ"ל טכנולוגיות וחבר הנהלה של הבנק. ירושלמי כיהן בתפקיד זה כארבע שנים, ובמהלך כהונתו הוביל את הבנק להישגים טכנולוגיים, בהם שימור ושדרוג המערכות הטכנולוגיות הקיימות של בנק לאומי, העלאה של מערכות חדשות, וכן פיתוח והעלאה לאוויר של הבנק הדיגיטלי פפר ושירות התשלומים פפר פיי. עם זאת, עובדים התלוננו בכל הנוגע לתפקודו, ותלונות אלה אף הגיעו לשולחנה של המנכ"לית דאז, רקפת רוסק-עמינח. בין היתר, ירושלמי עורר את חמתו של ועד העובדים של בנק לאומי לאחר שאמר בראיון לדה מרקר כי "המגבלות שלי הן הדטה סנטר העצום וצוות העובדים הגדול". הוא אף יצא נגד ההסכמים הקיבוציים הנהוגים בבנק.

לפני שהצטרף לבנק לאומי היה ירושלמי נשיא ומנהל פיתוח עסקי של אזור EMEA באמדוקס. ב-2016 הוא נבחר על ידי המגזין CIO לאחד מ-100 המנמ"רים המשפיעים בעולם.

בין לקוחות אותנטיקס: פייפאל, אובר ולינקדאין

אותנטיקס מציעה פתרונות לאימות זהויות וניהול משתמשים, למניעת הונאות וזיופים. הטכנולוגיה שלה מוטמעת כיום בפלטפורמות ובשירותים של חברות גדולות, בהן פייפאל, אובר, Airbnb, לינקדאין, פיוניר וסנטנדר.

ירושלמי ציין כי "הטכנולוגיה של אותנטיקס בולטת ברמת האוטומציה המלאה וביכולות זיהוי ההונאות והסיכונים שלה. להיות שחקן גלובלי משמעותי עם לקוחות בחמש יבשות שונות מאפשר הזדמנות אדירה להמשך צמיחה ומעורר בי, באופן אישי, הרבה השראה".

רון עצמון, יו"ר אותנטיקס, אמר כי "ירושלמי הוא חיזוק משמעותי לחברה. הניסיון והידע הניהולי שלו בתחומי האסטרטגיה, התפעול והמכירות הופכים אותו להתאמה הטבעית לתפקיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים