"המענה למציאות השברירית – גמישות וחדשנות מבוססות IT"

סת' ראווין, מייסד ומנכ"ל רימיני סטריט, הגיע לביקור בישראל, ושוחח עמנו על סדרת הפתרונות Rimini Connect, המסייעת לארגונים להתמודד עם האתגרים של השנים האחרונות

סת' ראווין, מנכ"ל רימיני סטריט העולמית.

"מערכי מחשוב בכל העולם חוו שלוש שנים מאתגרות. זה החל עם מגיפת הקורונה, כשהם נדרשו לשינוי טכנולוגי מהיר בשל המהפך באופן העבודה והצורך להתאים את המערכות לעבודה מרחוק. זה המשיך ב-2022, עם המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, אשר הביאה לעולם אי ודאות כלכלית, מערבולות גיאו-פוליטיות, הלם, חשש ממחסור באנרגיה ובעיות בשרשראות האספקה. בשל אותה מציאות שברירית, מנמ"רים.יות נדרשים לפתח גמישות וחדשנות מבוססות IT, שתאפשרנה להם.ן לסייע לארגון לערוך התאמות מהירות לשינויים ולהיות תחרותיים יותר", כך אמר סת' ראווין, מייסד ומנכ"ל רימיני סטריט (Rimini Street).

ראווין ביקר באחרונה בישראל ונפגש עם עובדי הסניף המקומי ולקוחות החברה בארץ. בראיון לאנשים ומחשבים אמר, כי "כל חברה ניצבת בפני אותם אתגרים: הצורך בצמצום ההוצאות, שעלו בשנתיים האחרונות, בין השאר בשל בעיות בשרשרת האספקה, מחסור בכוח אדם מקצועי ואתגר עליית המשכורות הנובע ממנו, והרצון לנוע קדימה ולדעת בבירור במה להשקיע על מנת לסייע לארגון ביעדיו העסקיים, ובה-בעת – להטמיע חדשנות". לדבריו, "זה מאד קשה: פרויקטי IT רבים נדחו או בוטלו בשנים 2021-2022, והמנמ"רים.יות נדרשים להחליט החלטות חשובות, ולעשות זאת באופן 'ממושמע' ובעיניים פקוחות – מה לעשות, מה לדחות, ובעיקר – מה חייבים לעשות כדי לתמוך בארגון עסקית".

המענה, הסביר ראווין, "הוא בחינה מתודית של כלל תהליכי הארגון, תעדוף של הצרכים העסקיים, בניית תוכנית שתהא בהלימה ליעדי סמנכ"ל הכספים, ומענה לכמה היבטים – להיות 'ממושמע', כלומר להתמקד אך ורק בהשקעות המפתח, להבין מה יגן על העסק וישפר את מיצובו התחרותי, ולהתמודד עם תקציבי IT שלא גדלו זה שנתיים או שלוש".

"החברה", אמר מייסדה, "מתרכזת בשינוי תפעולי של תהליכי הליבה הארגוניים, כספים ושכר, משאבי אנוש והידוק וניהול הקשר עם הלקוחות. החוזקה שלנו היא בצמצום העלויות התפעוליות". כך, הסביר, "אנו מייתרים את הצורך בביצוע התאמות בין סביבות המחשוב השונות לבין דפדפנים, מערכות הפעלה ודואר אלקטרוני. עשינו זאת עם השקה של סדרת פתרונות בשם Rimini Connect. כיום, ארגונים מריצים מגוון רחב של אפליקציות ארגוניות קריטיות, שהן שונות זו מזו בגילן, בטכנולוגיות ובפלטפורמות שלהן, עם התאמות ייחודיות של כל אחת מהן לארגון. גם חיבור רכיבי המחשוב השונים, כמו חומרה, מערכות הפעלה, דפדפנים ואפליקציות 'בק-אופיס' משתנים בתדירות גבוהה. לצד העלויות הגבוהות במענה לשינויים, יש חשש שהם יגרמו לקצר בתקשורת עם אפליקציות אחרות ולשיבוש העבודה של משתמשים. בנינו לארגונים יכולת המאפשרת להם לבודד אפליקציות ERP מהסביבה, באמצעות מעין 'קונטיינרים', המשמשים לתרגום בין טכנולוגיות ושפות קוד שאין ביניהן תאימות. כך, ביטלנו את התלות של לקוחות ארגוניים במפות הדרכים הטכנולוגיות של סאפ ואורקל, וחסכנו להם תהליכים יקרים, עתירי כוח אדם ובעלי סיכון של עדכוני קוד, שדרוגים והגירה למוצרים חדשים. כך, עם צמצום של כמחצית עלויות התחזוקה של היום, אנו מאפשרים לארגונים לשרטט את טכנולוגיות העתיד שלהם. בנוסף, אנו מבטיחים תמיכה בכל גרסאות ה-ERP, ללא צורך בשדרוג, למשך 10-15 שנים. אנו מאריכים את חיי התוכנה וחוסכים עד 90% מעלויות התפעול על פרויקטי השדרוג שאינם נחוצים, ומעניקים שירותי בוטיק IT לכלל התעשייה".

"הסיבה להצלחה שלנו בישראל", סיכם ראווין, "היא שהלקוחות הארגוניים הם פרגמטיים ומציאותיים. אני בא לפה פעם-פעמיים בכל שנה. השוק הישראלי תואם את הערכים שלנו, התרבות הארגונית פה משתלבת באופי שלנו. יש לנו יותר ממאה לקוחות ארגוניים, חברות גדולות ממגוון מגזרים, פארמה, היי-טק, מגזר פיננסי וביטחוני, וחלק ממשרדי הממשלה. נעמיק את האחיזה בישראל, ונמשיך להשקיע בישראל. המסר שלי למנהלי.ות. ה-IT המקומיים הוא: נדרשות החלטות קשות – אין לכם.ן לוקסוס להשקיע בדברים נחמדים ולא חיוניים. נדרשת גישה פרגמטית בתקופה מאתגרת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים