ח"כ איימן עודה נבחר לעמוד בראש ועדת המדע והטכנולוגיה

הבחירה - שהתבצעה אתמול (ד') והייתה פה אחד - תאפשר לוועדת המדע לשוב לפעול, לאחר שנתיים כמעט שבהן הייתה מושבתת ● לא ידוע עדיין האם תחום ההיי-טק יהיה בין סמכויותיה

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה, ח"כ איימן עודה.

חבר הכנסת איימן עודה, נבחר אמש פה אחד, לעמוד בראש ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת. בעקבות זאת, ועדת המדע תשוב לפעול, לאחר שנתיים כמעט שבהן הייתה מושבתת, זאת עקב חילוקי דעות בין הקואליציה והאופוזיציה על חלוקת הוועדות בממשלה הקודמת.

יו"ר הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה בירך את ח"כ עודה ואמר בין היתר: "אנחנו רוצים שישראל תמשיך לצעוד קדימה בכל תחומי החיים ובכל המגזרים השונים. הוועדה הזו לא צריכה להיכנס לוויכוחים סוערים, אלא לעסוק בנושאים שחשובים לקידום המדע והטכנולוגיה למען עתיד מדינת ישראל". 

ח"כ אורי מקלב, סגן שרת התחבורה, שעמד בראש הוועדה מספר שנים, בירך גם הוא את עודה ואמר: "ועדה חשובה מאוד, שהציבור צריך להכיר לעומק את עשייתה. ועדת המדע והטכנולוגיה יכולה להתעסק בכל הנושאים אשר רלוונטיים לחיי אזרחי ישראל".

אירוע בחירת ח"כ איימן עודה ליו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה.

אירוע בחירת ח"כ איימן עודה ליו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה. צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

ח"כ עודה הודה לחברי הכנסת, ואמר: "מכוני מחקר ואוניברסיטאות עוקבים אחר ההחלטות שלנו ומשתפים איתנו פעולה. אני קורא לכל חברי הכנסת להושיט יד ולשיתוף פעולה חוצה מגזרים".

ח"כ עודה נולד ב-1975, למד משפטים וב-2001 הוסמך לעריכת דין. בכנסת כיהן כחבר בוועדות העבודה, הרווחה והבריאות וכיו"ר שדולת התרבות בכנסת. כמו כן חיבר שני ספרים.

ועדת המדע הייתה במשך שנים גם הוועדה המרכזית שעסקה בענף ההיי-טק וקיימה דיונים רבים בנושא. בקדנציה הקודמת של הכנסת, כשהוועדה היתה מושבתת, תחום ההיי-טק טופל בוועדת הכלכלה של הכנסת, כאשר לקראת סוף הקדנציה של הכנסת הקודמת הוקמה ועדת משנה להיי-טק. כעת נותר לראות האם אותה ועדה תמשיך לפעול, או שתחום הפעילות שלה יחזור אל ועדת המדע.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חחח

    לתת לו להיות ראש אבנים וזיקוקים בעזה. גם זה טוב מידי עבורו

אירועים קרובים