מפרט הסמסונג גלקסי הבא – נחשף בטעות

מי שחיבל בסודיות סביב מכשיר הדגל החדש של החברה הדרום קוריאנית הוא ארגון התקינה הסלולרית של סין, TENNA ● הארגון פרסם את מסמכי האישור של ה-Galaxy S23 Ultra, שאמור להיות מושק בפברואר, וחשף את פרטי המוצר

איך ייראה הסמסונג גלקסי הבא? אילוסטרציה.

לפעמים מתברר שלא צריך מדליף כלשהו כדי ללמוד פרטים על מוצר טכנולוגי חדש, במיוחד כזה שברור שמושך עניין רב – צריך רק תשומת לב. כך, לדוגמה, ארגון התקינה הסלולרית של סין, TENNA, פרסם את המסמכים לאישור של ה-Galaxy S23 Ultra, אחד מטלפוני הדגל של סמסונג שאמור להיות מושק בפברואר ההולך ומתקרב.

המסמכים הללו גם נתנו תשובה לשאלה אחת מעניינת, והיא מה יקרה למעבד Snapdragon 8 Gen 2, המעבד המוביל החדש של קוואלקום, שסמסונג תייצר עבור טלפוניה בעצמה בעוד כל האחרים מיוצרים ב-TSMC. היה ברור שהמהירות שלו תוגבר, אבל כעת מתברר שהמהומה תהיה פחות קטנה מהמצופה: רק הליבה הראשית תומהר, מ-3.2 גיגה-הרץ ל-3.36 גיגה-הרץ, כל שאר הליבות יפעלו במהירות המקורית של המעבד. עד כמה זה יהיה משמעותי לביצועים? כמובן שקשה עדיין לדעת.

בכל מקרה המסמכים של TENNA למעשה חושפים את כל הפרטים הטכניים כמעט של הטלפון, שאמור להיות הבכיר בין דגמי ה-S23 שתשיק החברה. זה כולל מסך 6.8 אינץ' ברזולוציית +2K, זיכרון RAM בנפח של 8 או 12 גיגה-בייט, זיכרון אחסון בנפחים של 256, 512 גיגה-בייט וגם 1 טרה-בייט וחיישן, מתחת לתצוגה כמובן.

בסך הכל יהיו לטלפון חמש מצלמות. למצלמת הסלפי יהיה חיישן 12 מגה-פיקסל, כמו גם למצלמת הטלפוטו – עם זום אופטי של 10x – ולמצלמת הרוחב על. המצלמה הראשית תהיה מצוידת בחיישן 108 מגה-פיקסל, כנראה של סמסונג עצמה. יש גם מצלמת 2 מגה-פיקסל, למאקרו או למדידת מרחק צילום.

הסוללה תהיה קטנה יותר מזו שמשובצת ב-Galaxy S22, עם 4,855mAh לעומת 5,000mAh, ובסך הכל הטלפון יהיה יחסית דקיק, עם 8.9 מ"מ.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

    1. ירון

      אנדרואיד משעמם,, מחכה לעבור כבר לאייפון 14 או לחכות ל 15

    2. אני

      אייפון משעמם, לא חידש כלום כבר שנים. סמסונג מוציאים מסכים מתקפלים, כבר כמה דורות, הולך ומשתפר, יש להם אפילו פרסומת שצוחקים על אייפון על זה

  1. טכנאי מוסמך

    קצת מוזר שסמסונג תשתמש במכשיר דגל במצלמת מאקרו ואת חיישן העומק אין בו צורך מכייון שיש חיישן לייזר לפי דעתי מדובר ב או דגם ייעודי לסין או טעות רצינית

אירועים קרובים