ורד ליברמן ומיקי פרידמן ינהלו מחלקת הגנת נתונים חדשה במטריקס

השניים יעמדו בראש מחלקת ה-Data Protection, החדשה הושקה לאחרונה במטריקס תשתיות ואינטגרציה ● פרידמן ישמש גם כמנהל הטכני של הפעילות החדשה

ורד ליברמן, מנהלת תחום הגנת נתונים במטריקס תשתיות ואינטגרציה ו-מיקי פרידמן, מנהל תחום הגנת נתונים ומנהל פריסייל טכני במטריקס תשתיות ואינטגרציה.

ורד ליברמן (50) ומיקי פרידמן (49) מונו לנהל מחלקת הגנת נתונים (Data Protection) חדשה שהושקה לאחרונה במטריקס תשתיות ואינטגרציה. פרידמן ישמש גם כמנהל הטכני של הפעילות החדשה. המחלקה תציע שירותי ייעוץ והטמעה לפתרונות הגנת נתונים מודרניים מבית וים, Cohesity, Avepoint ועוד.

מחלקת הגנת הנתונים תפעל תחת חטיבת אינטגרציה ותשתיות במטריקס, אשר מספקת מגוון פתרונות אינטגרציה ותשתיות מקיפים לארגונים בכל סדר גודל תחת קורת גג אחת.

במסגרת תפקידה החדש כמובילת המחלקה, ליברמן תהיה אמונה על הגדלת המכירות והרחבת סל הפתרונות המתקדמים של המחלקה. לליברמן ניסיון של מעל 17 שנה בתחומי ניהול שונים בתעשייה. בין היתר בתפקידיה הקודמים הקימה את פעילות חברת וים בישראל ובעשר שנים האחרונות כיהנה כמנכ"לית של החברה, ולפני כן כמנהלת אזורית של חברת הסטארט-אפ נגהקום. בעברה הרחוק יותר היא הייתה  מנכ"לית של חברת נובל ישראל במשך שבע שנים. ליברמן היא בעלת תואר מהנדסת תעשייה וניהול מהמכללה למנהל.

כמוביל המחלקה ומנהלה הטכני, פרידמן יהיה אחראי על בחינת מוצרים חדשים והוספתם לסל המוצרים המתקדמים של המחלקה, ועל מתן סיוע לאנשי המכירות והצוותים הטכניים באיתור, בחינה, והמלצה על פתרון שיענה במדויק על צרכי הלקוח.

פרידמן בעל 30 שנות ניסיון בעולם הגנת הנתונים בתחומי פיתוח, מכירות והטמעה של פתרונות לארגונים הגדולים ביותר בשוק הישראלי ובעולם. בשש השנים האחרונות היה מהנדס טכני בכיר ב-וים ולפני כן, כ-15 שנה מהנדס בחברת Dell EMC. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת פיניקס בארה"ב ובעל תואר ראשון במדעי במחשב מהאוניברסיטה הפתוחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים