תמיר בר מוביל קמפיין של נס לגיוס 500 עובדים

נס מציעה כ-500 משרות בעולמות הטכנולוגיה, בראשן משרות בשלושה עולמות תוכן מרכזיים: פיתוח, ענן ו-SAP

תמיר בר מגייס עובדים לנס.

חברת נס (NESS) מקבוצת חילן, יוצאת בקמפיין גיוס דיגיטלי של 500 עובדים בכיכובו של תמיר בר, כוכב "ארץ נהדרת", תחת המסר: "Add the NESS FACTOR to you career". מטרת הקמפיין היא להזמין את המועמדים הפוטנציאליים להוסיף את ה- "NESS FACTOR" לקורות החיים ולמסלול הקריירה הטכנולוגית שלהם.

בסרטון משעשע בשם "אני הבעיה", מופיע בר בתור "באג", "בעיה" ותיקה, נצר לשושלת בעיות ותיקות בארץ, שאחראית על כל התקלות הטכנולוגיות והמחשוביות בארגון. אך מאז שהגיעה נס, ל"בעיה" אין עבודה, כי המומחים של נס מוצאים פתרון לכל בעיה ואתגר טכנולוגי בעזרת ה- Ness Factor – טביעת האצבע הייחודית של כל אחד ואחת מעובדי החברה, שביחד מרכיבים את ה-DNA המיוחד של נס ומספקים את הערך המוסף ללקוחותיה – אם זה במקצוענות, מומחיות וניסיון, חשיבה חדשנית, איכות השירות, יצירתיות ועוד.

קמפיין הגיוס מעלה למודעות שדווקא בתקופה זו של אי-ודאות בענף ההיי-טק, נס, שהיא אחת המעסיקות הגדולות בהיי-טק הישראלי, המעסיקה יותר מ-4,000 עובדים ועובדות, מציעה כ-500 משרות בעולמות הטכנולוגיה, הדורשות החל משנה של ניסיון קודם, ובראשן משרות בשלושה עולמות תוכן מרכזיים: פיתוח, ענן ו-SAP. גיוסים אלו הם בהמשך לזכיות האחרונות של Ness בפרויקטים משמעותיים בעולמות טכנולוגיים אלו ונוספים. מדובר במשרות לפרויקטים חדשניים אצל לקוחות מכלל המגזרים, בין היתר בגופים ביטחוניים, פיננסיים, גופי בריאות, היי-טק, ממשלה ועוד, כולם מתעסקים בטכנולוגיות קצה חדשניות המתקדמות ביותר אשר נמצאות בליבת העשייה הארגונית.

אפרת שפירא, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש בנס, אומרת, כי "אנו נדרשים למאות מומחי פיתוח, ענן, סייבר ו-SAP מנוסים, שיצטרפו לפרויקטים חדשניים ומשמעותיים מכלל עולמות התוכן אצל הלקוחות הגדולים, המובילים והמשפיעים ביותר על הכלכלה הישראלית. העבודה בנס היא מקפצה משמעותית במסלול הקריירה הטכנולוגית של כל מומחה, ואנו קוראים לכל מי שרוצה להוסיף את ה-NESS FACTOR למסלול הקריירה שלו להגיש קורות חיים ולהצטרף ל-4,000 המומחים והמומחיות הטכנולוגיים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים