יוטיוב בסיכום 2022: יותר נשים בפסגת סרטוני המוזיקה הישראלית

'למי אתה קורא דובשנייה?' שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז כבשו את אתר הסרטונים השנה ומככבים בראש רשימת הקליפים הטרנדים של 2022 ● אנה זק עם 'מי זאת' במקום השני ואחריה 'לבד על המיטה' של עומר אדם ● ומה עוד?

דובשנייה. הקליפ שנמצא בראש רשימת הצפיות ביוטיוב.

יוטיוב (YouTube) סיכמה באחרונה השנה, עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2022. הדירוג כולל את המוזיקה, היוצרים והתוכניות שליוו את כולנו בשנה הלועזית החולפת.

המנצחים הגדולים של השנה במוזיקה הם שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז עם 'דובשנייה', שיר השנה ביוטיוב.

בסך הכל התברגו לרשימת עשרת הקליפים הגדולים של 2022 ארבעה שיתופי פעולה מוזיקליים. השנה, נשים זכו לשישה מקומות בעשירייה הראשונה – הישג חסר תקדים מאז החלה הפלטפורמה לפרסם את סיכומי השנה שלה. זו גם השנה השנייה ברציפות שבה זמרת תופסת את המקום הראשון ברשימה, לאחר שבשנה שעברה הייתה זו עדן בן זקן עם השיר 'מועבט', שחברה לדיג'יי איתי גלו.  

אנה זק ניצבת במקום השני עם 'מי זאת'; שירז אברהם ובנאל בן ציון עם 'חסרה לי ברמות' אמנם לא הגיעו לפלייליסט של מרבית תחנות הרדיו, אך כבשו את המקום הרביעי ברשימת יוטיוב; ו'פעמון' של נועה קירל ואיתי גאלו הוא השיר שסגר את החמישייה הראשונה.

קירל כבשה מקום נוסף בעשירייה הראשונה, כאשר השיר 'פנתרה' שלה התברג למקום השמיני. אישה נוספות ברשימת עשרת הגדולים היא נונו, ששיתוף הפעולה שלה עם שגיא קריב, 'Cute Boy', כבש את המקום השישי ברשימה.

עשרת הקליפים הטרנדיים ביותר בישראל 2022

  1. שחר סאול – דובשנייה מארח את אגם בוחבוט ונורוז (Prod. by Ishta, Triangle)
  2. אנה זק – מי זאת || Anna Zak – Mi Zot
  3. עומר אדם – לבד על המיטה (Prod By Gil Vain & Tal Castiel)
  4. בנאל בן ציון ושירז אברהם – חסרה לי ברמות
  5. נועה קירל & איתי גלו – פעמון | Noa Kirel X Itay Galo – Paamon
  6. Nunu X Sagi Kariv – Cute Boy | נונו X שגיא קריב – קיוט בוי
  7. עדן חסון – עושה לי צרות | Eden Hason – Osa Li Zarot
  8. נועה קירל – פנתרה (Prod. By Jordi)
  9. אושר כהן – אהובי לב אדום
  10. אייל גולן – בזמן האחרון (Prod. by Offir Cohen & Nadav Asulin)

*הדירוג מבוסס על צפיות מישראל של קליפים רשמיים שהועלו ב-2022, בין החודשים ינואר-נובמבר.

אתה ראשון, יא פאודה

בראש רשימת הסרטונים הטרנדיים ביותר השנה נמצא הפרק הראשון בעונה הרביעית של 'פאודה' (yes). הפקות מקור נוספות שהתברגו השנה ברשימה הן פרק הבכורה של 'משפחת שדה' (Hot) שנמצא במקום החמישי והפרק הראשון של 'שעת אפס' (כאן 11) שהתמקם במקום השמיני.  

במקום השני ברשימת הסרטונים התברג שיר האליפות של פלד למכבי חיפה, אלופת המדינה 2021/22. גם במקום השלישי נמצא סרטון מוזיקלי מעולמות הספורט: מופע המחצית של גמר הסופרבול בכיכובם של ד"ר דרה, סנופ דוג, אמינם, מרי ג'יי בלייג', קנדריק לאמאר ו-50 סנט בערוץ ליגת הפוטבול האמריקנית.  

זק, שכבשה את המקום השני ברשימת המוזיקה, מככבת באופן עקיף גם ברשימת הסרטונים, עם שני דיבובי מחווה מצחיקים שהוקדשו לה על ידי ערוץ מדובבים (מקום רביעי) ואמיר חכים (מקום שישי). 

עוד ברשימה: סרטון ההכרזה על ההריון של אשת היוטיובר קווין רובין, שגם כיכב ברשימת הסרטונים בשנה שעברה עם סרטון הצעת הנישואין שלו, במקום השביעי.

את הרשימה חותמים שני סרטונים מז'אנר "מה עשיתי ב-24 שעות" של יוטיוברים מצליחים: "אוכלים רק קינוחי פיסטוק במשך יום שלם", של Inde Game, ו-"קניתי להומלס כל מה שהוא רוצה במשך 24 שעות", של Festivy

יוטיוב דיווחה גם שתכני Shorts נצפים על ידי למעלה מ-1.5 מיליארד משתמשים רשומים מידי חודש, עם 30 מיליארד צפיות מדי יום בממוצע. בנוסף החברה הכריזה ששילמה למעלה מ-50 מיליארד דולר ליוצרים, אמנים וחברות מדיה בשלוש השנים שקדמו ליוני 2022.

כמו כן למדנו מהסיכום כי יותר משני מיליון אנשים משתתפים בתכנית השותפים של יוטיוב ברחבי העולם וכי ל-YouTube Premium ו-YouTube Music יותר מ-80 מיליון משתמשים מרחבי העולם. 

לפי גוגל, הבעלים של יוטיוב, המשימה של הפלטפורמה, שהושקה ב-2005, היא לספק לכולם קול ולהראות לכולם את העולם. "אנחנו מאמינים שלכולם מגיעה הזכות להשמיע את הקול שלהם ושהעולם הוא מקום טוב יותר כשאנחנו מקשיבים, משתפים ובונים קהילה דרך סיפורים", ציינה החברה בהודעתה לעיתונות. 

עשרת הסרטונים הטרנדיים ביותר בישראל 2022 

  1. פאודה 4 💥 | פרק 1 המלא! – yes tv (יס)
  2. פלד – שיר האליפות 21/22 של מכבי חיפה -.Maccabi Haifa F.C
  3. Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige, Kendrick Lamar & 50 Cent FULL Pepsi SB LVI Halftime Show – NFL
  4. אנה זק – לך לישון (Prod. By Jordi) – דיבוב מצחיק – מדובבים
  5. משפחת שדה – פרק הבכורה המלא! – HOT
  6. אנה זק – מי זאת || Anna Zak – Mi Zot – דיבוב מצחיק – אמיר חכים 
  7. דניאלה בהריון – קווין רובין 
  8. שעת אפס 👨‍🏫 | פרק 1 – השיעור– כאן 11 – תאגיד השידור הישראלי
  9. אוכלים רק קינוחי פיסטוק במשך יום שלם !!! – Inde Game
  10. קניתי להומלס כל מה שהוא רצה במשך 24 שעות!! – Festivy

*הנתונים מבוססים על צפיות בישראל בסרטונים שהועלו ב-2022 בניכוי סרטוני Shorts, קליפים, טריילרים ותכני ילדים. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים