"הדרך היחידה לחברה להיות בת קיימא – לזרוע חדשנות"

"ארגונים זורעים את 'הזרעים הדיגיטליים' שלהם, כי הם יודעים שכך הם ימשיכו להתקיים ולהתחרות", אמר מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל גיב סולושנס

מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל גיב סולושנס.

"החדשנות, הפיתוחים החדשניים, הדיגיטליות והטרנספורמציה הדיגיטלית הם האמצעים שאתם חברות מתקדמות כיום אל עבר העתיד. ארגונים זורעים את 'הזרעים הדיגיטליים' שלהם, כי הם יודעים שכך הם ימשיכו להתקיים ולהתחרות. הדרך היחידה לחברה להיות בת קיימא היא לזרוע חדשנות", כך אמר מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל גיב סולושנס.

גבעון דיבר בכנס לקוחות שהחברה ערכה היום (ד') באולם האירועים איסט בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים. באירוע, שבו צוינו מלאות שני עשורים לחברה, נכחו יותר מ-200 נציגים מלקוחותיה ושותפיה העסקיים.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

בדבריו הציג גבעון את גיב סולושנס – חברה שמפתחת טכנולוגיות לערים חכמות, תשתיות, קמפוסים אקדמיים ועוד. "הסיפור שלנו התחיל ביוני 2001, אז ייסדתי את גיב סולושנס", אמר. "שלושה חודשים אחר כך היו אירועי ה-11 בספטמבר וזה היה בתקופת האינתיפאדה השנייה – שניהם הובילו למיתון במשק הישראלי והעולמי. אמרתי לעצמי שאחרי שנעבור את האירועים הללו נהיה חזקים – וזה מה שקרה".

"החדשנות היא שמושכת אלינו את העובדים – רק לפני שבועיים קלטנו שמונה אנשים, הלקוחות, השותפים והחברות שפונות אלינו", הוסיף. גיב סולושנס מכפילה את מספר העובדים שלה בכל ארבע שנים ומעסיקה כיום 65 איש. על רשימת הלקוחות שלה נמנים ארגונים ממשלתיים וציבוריים, וחברות מתחומים שונים, כגון טבע, מובילאיי ומקורות. החברה זכתה בפרסים במסגרת תחרות IT Awards של אנשים ומחשבים, וכן קיבלה שלוש פעמים את תואר שותף השנה של אינפור EAM.

"ה-'מוח' הארגוני"

גבעון ציין כי "אנחנו מציעים 'מוח', מערכות ניהול חכמות ותוכנה של ארגונים עתירי תשתיות". אחד מאותם פתרונות הוא מערכת GIV-CITY, שמציעה פתרון טכנולוגי אחוד לערים חכמות – בין אם אלה ערי מגורים, ובין אם עיר הבה"דים של צה"ל וקריית ההדרכה של המשטרה. בנוסף, הפתרון משמש לתשתיות תחבורה, כבישים, מנהרות, רכבות, רכבות קלות – לרבות אלה בירושלים ובתל אביב, שהחברות שמפעילות אותן הן לקוחות של החברה – ומטרו. "אנחנו מספקים לפרויקטים אלה פתרונות המבוססים על הקסגון EAM", אמר.

"במבט לעתיד", ציין גבעון, "היעד שלנו הוא לפעול למען ארגוני שירות עתירי תשתיות, כולל יצרנים, לרבות באמצעות הפתרונות של הקסגון, שאנחנו בין השותפים הגדולים בעולם שלה, בעיקר בעולמות ה-EAM (ר"ת Enterprise Asset Management) וה-APM (ר"ת Asset Performance Management)". לדבריו, "APM הוא מונח חדש, שצריך להיות מול העיניים של מקבלי ההחלטות בארגונים. נמשיך לפתח מערכות לעולם מודרני, שמשתפרות כל הזמן, בעולמות התחבורה, הערים החכמות, הגשרים, המפעלים והתעשייה. נוסיף לסייע לארגונים בטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם – לא רק בטכנולוגיה, אלא גם בהדרכה על הפתרונות. המטרה שלנו היא לאפשר לארגון להביא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר את תהליכי ועסקי הליבה שלו, ואת יתרונו התחרותי. נמשיך לעשות כך גם בשנים הבאות ובעשורים הבאים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דן גבעון

    מרשים! כל פעם שאני עוקב אחרי שלבי ותחנות הצמיחה על פני הזמן, אני מופתע ומתפעל מחדש מקצב החדשנות והצמיחה, מכווני ההתפתחות המרובים של חברתך (או שנכון לאמר קונצרן ?) GIV, מעורר הערצה וגם גאווה .

אירועים קרובים