גירסת אנדרואיד 13 זמינה לדגמי Galaxy S10 Lite

הגירסה החדשה מאפשרת חלק מן השיפורים שהוספו לאנדרואיד 13, אך עם זאת, לפי החברה זהו עדכון הקושחה הגדול האחרון של סמסונג עבור ה-S10 Lite

מקבל שדרוג לאנדרואיד 13. Galaxy S10 Lite.

סמסונג ממשיכה להרחיב את הזמינות של אנדרואיד 13 למכשירים נוספים, והאחרון שמצטרף לרשימת המכשירים שניתן להתקין בהם את גירסה 5 של ממשק ה-One UI הוא ה-Galaxy S10 Lite, שגם יהיה היחיד שיקבל את העדכון לאנדרואיד 13 מבין דגמי ה-Galaxy S10.

עדכון ה-One UI 5.0 זמין כעת עבור ה-Galaxy S10 Lite בספרד, ובשבועות הקרובים במדינות נוספות באירופה.

חבילת העדכון כוללת גירסת קושחה חדשה, וגם את טלאי האבטחה של נובמבר 2022, אם כי האחרון כבר היה זמין עבור ה-Galaxy S10 Lite מתחילת החודש.

הגירסה החדשה של הממשק מציעה כמה שיפורים, כמו אפשרויות התאמה אישית עשירות יותר למסך הנעילה, כמה שינויים באפליקציית ההגדרות, ובאופן כללי ביצועי ממשק משתמש טובים יותר. ה- S10 Lite יתמוך גם בריבוי משימות טוב יותר באמצעות תכונת ריבוי החלונות החדשה ב-Labs, אך הוא לא ייהנה מהשינויים ב-Samsung DeX, מכיוון שה-S10 Lite אינו תומך בסביבת שולחן העבודה.

משתמשי Galaxy S10 Lite באירופה יוכלו להוריד את העדכון של One UI 5.0 על ידי פתיחת אפליקציית ההגדרות, ניווט אל "עדכון תוכנה" והקשה על "הורד והתקן".

דגם ה-Galaxy S10 Lite שוחרר כמעט שנה שלמה לאחר דגמי הדגל S10 והריץ את והושק עם אנדרואיד 10 ולא אנדרואיד 9, מה שהופך אותו ליחיד שמתאים לאנדרואיד 13, בעוד המכשירים האחרים בסידרה יישארו עם אנדרואיד 12. עם זאת, לפי החברה, זהו עדכון הקושחה הגדול האחרון של סמסונג עבור ה-S10 Lite.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים