גל פיטורים גם בסיילספורס

החברה אישרה כי פיטרה השבוע פחות מ-1,000 מעובדי החברה  ● ככל הידוע כרגע, המהלך לא ישפיע 700 על עובדי החברה בישראל

משנה את הרכב ההנהלה. מארק בניוף, מייסד, מנכ"ל משותף ויו"ר סיילספורס.

לגל הפיטורים בחברות ההיי-טק הגלובליות מצטרפת גם יצרנית התוכנה הארגונית בענן סיילספורס, שאישרה כי פיטרה השבוע חלק מהעובדים לאחר שראתה ירידה בביקוש בכמה מדינות ותעשיות.

החברה לא ציינה מספר מדויק, אך מסרה כי מדובר בפחות מ-1,000 עובדים. ככל הידוע, כרגע המהלך לא ישפיע 700 על עובדי החברה במרכזי הפיתוח שלה בישראל.

בסוף ינואר הועסקו בחברה 73,541 עובדים. רק באוגוסט האחרון דיווחה החברה כי מספר העובדים עלה ב-36% בשנה האחרונה "כדי לענות על הביקוש הגבוה יותר לשירותים מהלקוחות שלנו".

כמו חברות נוספות, גם סיילספורס הודיעה על האטת קצב הגיוס של עובדים חדשים כדי להתמודד עם תנאים עסקיים קשים יותר ככל שהמחירים והריביות יעלו.

באוגוסט פרסמה סיילספורס תחזית רווחים והכנסות לשנה כולה שהייתה נמוכה מן הציפיות, והובילה את המניה לירידה של 3% למחרת. איימי וויבר, מנהלת הכספים של סיילספורס, אמרה לאנליסטים, כי הביקוש הואט בקרב עסקים קטנים ובינוניים, במיוחד בצפון אמריקה ואירופה, בתחומי התקשורת, מוצרי הצריכה, מדיה וקמעונאות. מארק בניוף, המייסד והמנכ"ל המשותף של החברה, אמר, שהוא מצפה שמחזורי מכירות ארוכים יותר ובדיקה מעמיקה יותר של רכישות ארגוניות יימשכו.

מסיילספורס נמסר:  "לחברת סיילספורס צוותי מכירות בינלאומיים הפועלים במדינות רבות. העובדים בחברה מוערכים על סמך ביצועיהם ולעיתים הדבר מוביל גם לעזיבת עובדים. חברת סיילספורס תומכת בעובדים במהלך הקריירה שלהם בחברה וגם בעת עזיבתם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים