כתב אישום: ביצע מעשי אונס וסדום בקטינות ברשת

עידן טל, בן 21 מאשדוד, לאחר שהתכתב עם קטינות ברשתות החברתיות אומיגל ואינסטגרם ● כתב אישום נגדו הוגש אתמול (ב') לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, ובמקבילהוגדה בקשה להארכת מעצר מחשש לביטחון הציבור

הטריד מינית ילדות ונערות בדיסקורד ובאינסטגרם וניהל עימן שיח מיני בוטה. אילוסטרציה.

כתב אישום הוגש אתמול (ב') לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד עידן טל, בן 21 מאשדוד, לאחר שהתכתב עם קטינות ברשתות החברתיות אומיגל (Omegle) ואינסטגרם (Instagram) וביצע בהן שורה של מעשי אונס ועבירות מין.

את כתב האישום הגישה עורכת הדין יעלה הראל, ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

מכתב האישום עולה כי טל ניהל שיחות בעלות תוכן מיני עם שלוש נערות צעירות בגילאי 12-13 באמצעות חשבון פיקטיבי שפתח באינסטגרם וברשת החברתית אומיגל, אשר מחברת באופן אקראי בין זרים, ומאפשרת לכל זוג אנשים לתקשר, תוך שהם לא חשופים האחד לזהותו של האחר. במהלך ההתכתבויות, טל ביקש מהנערות לשלוח לו תמונות וסרטונים בעלי תוכן מיני ולקיים עימו שיחות וידיאו כשהן בעירום, ולעתים אף תיעד זאת ללא ידיעתן.

במקרים אחרים, נכתב באישום, טל ביקש מהן לבצע בעצמן מעשי אינוס ומעשי סדום. כך, במהלך שיחת וידיאו שקיים עם נערה בת 12 באומיגל, טל ביקש ממנה להראות לו את פלג גופה העליון בעירום. בהמשך ביקש ממנה לבצע בעצמה מעשה אינוס ולתעד זאת, והיא נענתה לבקשותיו. במהלך שיחותיהם, ביצע טל צילומי מסך באמצעות הטלפון הנייד שלו. בשלב מסוים עברו השניים להתכתב באינטסגרם, שם טל הציג עצמו כקטין כבן 16 מראשון-לציון או כקטין בן 17 מרחובות. במהלך תקופת ההתכתבות הפנה אליה טל אמירות בוטות והצעות בעלות אופי מיני, והוא כתב, בין היתר: "את מתה לנסות ז** אמיתי נכון?"; "בינתיים אני מ*** ביד […] אני מ*** עלייך". טל גם הפציר בה לשלוח לו תמונות וסרטוני עירום נוספים ואף ניסה לקבוע עימה מפגש, אליו הציע להביא חברים נוספים, איתם היא תקיים אקטים מיניים.

הביע סיפוק מהתעללות מינית וירטואלית בבת 13 

בהזדמנות אחרת, נכתב, טל התכתב עם נערה בת 13 שמתגוררת מחוץ לישראל, תוך שהוא מתחזה לנער בן 17. במסגרת ההתכתבות, טל ביקש ממנה לבצע בעצמה מעשה אינוס באמצעות חפץ. טל הדריך את הנערה כיצד עליה לבצע את המעשה ולתעד אותו. כאשר הנערה ציינה שהאקט מכאיב לה וכי היא מעולם לא ביצעה זאת לפני כן, הוא הביע סיפוק. לאחר ששלחה לו סרטונים וביקשה ממנו כמה פעמים להפסיק, הוא איפשר לה לחדול ממעשיה, בתנאי שתתעד זאת ותשלח אליו את הסרטון. בהמשך טל ביקש ממנה לבצע בעצמה מעשה סדום, הנחה אותה כיצד לפעול ואילו סרטונים לצלם ולשלוח לו. בהמשך טל שאל אותה אם היא רוצה לנסות פעם נוספת, אך הנערה סירבה בטענה כי כואב לה.

כתב האישום מייחס לטל ביצוע של שורת עבירות מין, ביניהן: מעשי אינוס בקטינות שטרם מלאו להן 14 שנים, אף בהסכמתן וניסיונות למעשי אונס שכאלה; מעשים מגונים וניסיונות למעשים שכאלה בקטינות שגילן פחות מ-14, אף בהסכמתן; שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה; הטרדה מינית; ניסיונות אונס ומעשי סדום בקטינות; וניסיון להטרדה מינית.

עו"ד הראל הגישה, במקביל, בקשה להארכת מעצרו של טל, במסגרתה טענה, בין היתר, כי "שחרורו יסכן את ביטחון הציבור, בפרט את ביטחונן של קטינות, וזאת נוכח העבירות המיוחסות לו, אשר ניתנות לביצוע בביתו – כפי שהוא עשה עד כה".

החקירה התנהלה על ידי להב 433 שבמשטרת ישראל ובשיתוף יחידה 105 הפועלת להגנה על ילדים ובני נוער ברשת האינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים