גיוס של 40 מיליון דולר לאוטו-ליד-סטאר

החברה פיתחה טכנולוגיית אוטומציה מבוססת בינה מלאכותית עבור סוכנויות ויצרני רכבים, המאפשרת שיווק מותאם אישית, מסחר דיגיטלי ומעורבות צרכנים

מייסדי אוטו-ליד-סטאר. מימין: ישי גולדשטיין - סמנכ"ל הטכנולוגיות, אהרון הורוביץ - מנכ"ל החברה, אליאב משה - סמנכ"ל המוצר.

חברת הסטארט-אפ אוטו-ליד-סטאר (AutoLeadStar) הודיעה על השלמת סבב גיוס C  בסך 40 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי Riverwood Capital, וכולל גיוס זה גייסה החברה עד כה 57 מיליון דולר. כספי הגיוס ישמשו את החברה להמשך עבודות הפיתוח.

החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי אהרון הורוביץ, המשמש כמנכ"ל החברה, אליאב משה, המשמש כסמנכ"ל המוצר, וישי גולדשטיין, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות. החברה פיתחה טכנולוגיית אוטומציה מבוססת בינה מלאכותית עבור סוכנויות ויצרני רכבים, המאפשרת שיווק מותאם אישית, מסחר דיגיטלי ומעורבות צרכנים, והיא תומכת במיליוני החלטות מדי יום.

התשתית הטכנולוגית של החברה משלבת נתונים ממקורות שונים – החל ממכירות, מלאי, שיווק ומסחר – לפלטפורמה אחת, ומאפשרת לסוכנויות להגדיר ולהוציא לפועל אסטרטגיות שיווק ומכירות מבוססות נתונים. על פי נתוני החברה, הטכנולוגיה שפיתחה סייעה בשנה האחרונה לסוכנויות רכב להגדיל בממוצע את מכירותיהן ביותר מ-30%.

אוטו-ליד-סטאר מעסיקה כ- 100 עובדים, יותר מ-60 מתוכם במרכזי המו"פ של החברה בירושלים ובתל אביב, והשאר במיאמי, ארה"ב. החברה מכפילה את הכנסותיה מדי שנה, והטכנולוגיה שלה כבר משרתת כ-1,000 סוכנויות ברחבי ארצות הברית וקנדה, לרבות סוכנויות מקבוצות של רשתות הסחר המובילות. בין לקוחותיה תאגיד הרכב סטלאנטיס (Stellantis), שמייצר 14 מותגים בינלאומיים מוכרים, כמו ג'יפ, קרייזלר, דודג׳, פיג׳ו, סיטרואן, פיאט, אופל, אלפא רומיאו, מזראטי, ועוד.

"חווית הלקוח בתהליך קניית רכב משתנה במהירות – ותעשיית הרכב צמאה לטכנולוגיות חדשות עבור הצרכן המודרני", אמר מייסד ומנכ"ל החברה הורביץ. "אוטו-ליד-סטאר הפכה למעין מעבדה טכנולוגית מובילה בתעשייה, שבה אנו משתפים פעולה עם סוחרים וממפים את המערכות הדיגיטליות, התהליכים המקוונים והתוכנה שיידרשו להם לבניית סביבה עסקית דיגיטלית יותר. אנו גאים לעבוד עם התעשייה הזו – סוכנויות רכב הן מנוע מרכזי בצמיחה הכלכלית והן מעניקות ערך רב לקהילה. אנו נרגשים על השותפות עם Riverwood Capital ועל ההזדמנות למנף את ההון שגויס כדי להמשיך ולפתח את הטכנולוגיה שלנו עבור סוכנויות הרכב ולסייע להן להצליח בעידן הדיגיטלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים