איתוראן תקבל מחר את רישיון המפעיל הסלולרי הווירטואלי

בכך מצטרפת איתוראן לטלקום 365 ופרי טלקום שקיבלו גם הן את רישיון ה-MVNO ● לפחות עוד חברה אחת אמורה לזכות ברישיון בשבוע הבא, אך במשרד התקשורת לא מסרו באיזו חברה מדובר ● החברות שקיבלו את הרישיון יידרשו להיכנס למו"מ עם חברות הסלולר כדי לרכוש מהן חבילות זמן אוויר ונתונים ולמכור אותם ללקוחותיהם ● אם לא יצליחו בעלי הרישיונות החדשים לרכוש זמן אוויר מהמפעילים הקיימים עד דצמבר, יקבע משרד התקשורת את התעריף שבו יוכלו לעשות זאת

חברת איתוראן, שהגישה לפני כחודשיים בקשה למשרד התקשורת לקבלת רישיון למפעיל סלולרי וירטואלי (MVNO) תקבל אותו מחר (ד') בטקס שיתקיים במשרד התקשורת.

עד כה קיבלו את הרישיון שתי חברות – טלקום 365 מקבוצת המשביר החדש לצרכן ופרי טלקום, העוסקת מזה מספר שנים במתן שירותי תקשורת קולית המתבססים על רשתות נתונים. לפחות עוד חברה אחת אמורה לזכות ברישיון בשבוע הבא, אך במשרד התקשורת לא מסרו באיזו חברה מדובר.

לכל אחת מהחברות שקיבלו את רישיון ה-MVNO עד כה ישנם יתרונות אחרים אותם היא מביאה לשוק הסלולרי: טלקום 365 מביאה איתה מועדון לקוחות גדול, פרי טלקום מביאה את ניסיונה בתחום כמעט זהה, ואילו איתוראן מביאה את ניסיונה בתחום ה-DATA הסלולרי.

בנוסף לשלוש החברות הללו מדווחים במשרד התקשורת על עוד חמש חברות שהתעניינו בקבלת הרישיון. החברות שקיבלו את הרישיון יידרשו להיכנס למו"מ עם חברות הסלולר בעלות התשתית כדי לרכוש מהן חבילות זמן אוויר ונתונים ולמכור אותם ללקוחותיהם. למו"מ הוקצב זמן עד דצמבר, ולאחריו, אם לא יצליחו בעלי הרישיונות החדשים לרכוש זמן אוויר מהמפעילים הקיימים, יקבע משרד התקשורת את התעריף שבו יוכלו לעשות זאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים