ווטסאפ הציגה את WhatsApp Communities

WhatsApp communities תושק ברחבי העולם בחודשים הקרובים ותאפשר יצירת קהילות, כמו שכונות, הורים בבתי ספר וקבוצות במקומות עבודה

עוד הוכחה שגם בווטסאפ צריך להשתמש בזהירות.

מוקדם יותר השנה הציגה ווטסאפ את החזון שלה לבניית קהילות במטרה לאפשר לאנשים ברחבי העולם לחבור יחדיו בקבוצות החשובות להם. היום (ה') הציגה החברה את רשמית את Communities, התכונה החדשה, שמציעה הקבוצות דיון גדולות ומובנות יותר ותושק ברחבי העולם במהלך החודשים הקרובים. תכונת Communities מביאה כמה תכונות חדשות לפלטפורמת ההודעות, כולל בקרות מנהל, תמיכה בתת-קבוצות ובקבוצות הודעות ואפשרות לשיחות וידיאו וקול של 32 אנשים, שיתוף קבצים גדול יותר, תגובות אמוג'י וסקרים.

קהילות בהן שכונות, הורים בבתי ספר וקבוצות במקומות עבודה יוכלו לקחת חלק במספר קבוצות שירוכזו תחת מטרייה אחת על מנת לארגן את קבוצות הצ'אטים בווטסאפ.

כדי להתחיל בבניית קהילה יש ללחוץ על הטאב New communities, ולאחר מכן להתחיל בבניית הקהילה מאפס, או, לחלופין, על ידי הוספת קבוצות קיימות. ברגע שנימצא בתוך קהילה, ניתן בקלות לעבור בין קבוצות זמינות כדי לקבל את האינפורמציה שאנו צריכים, מתי שאנחנו צריכים, בעוד מנהלי קהילות יוכלו לשלוח עדכונים חשובים לכלל הקהילה.

Communities

Communities. צילום: ווטסאפ

בנוסף, ווטסאפ מציגה מספר שיפורים לאופן שבו קבוצות יעבדו – בין אם הן חלק מקהילה ובין אם לאו, בהם Polls – כלי ​ליצירת סקרים בתוך קבוצות, שמסייע בקבלת החלטות בקבוצה ללא יצירת ספאם לכולם בצא'ט; ושיחות וידיאו לעד 32 משתתפים בקבוצה בין אם מדובר בצ'אט המשפחתי או בצ'אט של העבודה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קורא

    יותר למנהלים. לא כמו התכונה באנשי הקשר שמאפשרת ליצור קבוצה כקטגוריה.

אירועים קרובים