מקום האחסון בגוגל וורקספייס במתכונת האישית – גדל מהותית

גוגל החליטה להגדיל את נפח האחסון האישי בחבילת היישומים הארגוניים שלה - המכונה 'וורקספייס אינדיבידואל' (Workspace Individual) - מ-15 ג'יגה בייט ל-1 טרה בייט

מתעבה ומתרחב. שירות 'גוגל וורקספייס'.

משתמשי שירותי גוגל הידועים בשם 'גוגל וורקספייס' (Google Workspace) בגרסתם האישית קיבלו באחרונה מהענקית ממאונטיין וויו בשורות טובות – החברה החליטה להגדיל משמעותית את נפח האחסון בחבילת היישומים הארגוניים שלה, בטענה שהמהלך נועד לספק יתרונות נוספים למיקרו-יזמים. גוגל תלתה את השינוי בכך שהוא נועד לאפשר ליזמים קטנים לשמור, לערוך ולשתף הרבה יותר מסמכים, פרויקטים וקבצים נוספים החשובים לעסק שלהם.

לפיכך ענקית החיפוש הודיעה השבוע שהיא מגדילה את קיבולת האחסון בענן של הוורקספייס האישי (Workspace Individual) מ-15 ג'יגה בייט ל-1 טרה בייט – מבלי לשנות את המחיר האישי שעומד על 9.99 דולר לחודש.

לפני הדיווחים בתקשורת העולמית, למנויים לפלטפורמה היו, כאמור, רק ​​15 ג'יגה בייט של אחסון זמין בענן של גוגל, וזו למעשה אותה הקיבולת המוצעת בחשבונות חינמיים ואישיים. כעת המצב ישתנה.

לעשות יותר עם ההיצע הקיים

"מאז השקת Google Workspace Individual בשנה שעברה, ראינו לקוחות מרחבי העולם מגדילים את העסקים שלהם, מתחברים ללקוחות שלהם בדרכים משמעותיות יותר, משתפים פעולה עם שותפים, מתארגנים ונראים מקצועיים יותר", פתחה גוגל את הפוסט שבישר על השינוי, בבלוג הרשמי שלה. "בעלי עסקים אמרו לנו שההיכרות עם הכלים שלנו עוזרת להם לעשות יותר. והיום, אנו מציעים אפילו יותר תכונות עבור משתמשי הוורקספייס האישי. אנו מכריזים על הגדלת קיבולת האחסון והתקדמות בהתאמה אישית של דוא"ל לכל הלקוחות. אנחנו גם מרחיבים את הזמינות האזורית שלנו כדי להביא את Google Workspace Individual ליותר בעלי עסקים ברחבי העולם", המשיכה החברה.

גוגל עדכנה גם על שינויים נוספים בשירות, כאמור. בין היתר החברה הרחיבה וסיפרה כי למצב בג'ימייל, אשר השיקה בעבר ומאפשר לשלוח אימייל בקלות לנמענים רבים, כולל ניוזלטרים, ניתן כעת להוסיף "תגי מיזוג דואר", כך שכל נמען יקבל אימייל ייחודי שכמו שנעשה באופן אינדיבידואלי רק עבורו. וכן שמעתה, כברירת מחדל, יתווסף להודעות הדוא"ל בשליחה המרובה גם קישור לביטול הרשמה.

עוד סיפרה החברה כי השיקה את Google Workspace Individual מעכשיו גם במספר מדינות ואזורים חדשים: הפיליפינים, וייטנאם, אינדונזיה, מלזיה, טייוואן, תאילנד, הולנד, פורטוגל, בלגיה, פינלנד, יוון וארגנטינה. מדינות חדשות אלו מצטרפות לרשימה הולכת וגדלה של מקומות שבהם בעלי עסקים יכולים להירשם לשירות, כולל ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, יפן, אוסטרליה ושש מדינות ברחבי אירופה. לצערנו – בישראל שירות וורקספייס האישי עדיין לא זמין.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים

    לייתר דיוק היה 30 גי'גה. עדיין מדובר על עדכון מתבקש. במיוחד אחרי ביטול המסלול ללא הגבלה.

אירועים קרובים