"האתגר המרכזי של מערכת הבריאות: המחסור בכוח אדם רפואי וטכנולוגי"

"הפתרון נמצא במערכות המידע: ניתן לפתח פתרונות טכנולוגיים לסיוע למימוש האתגר", אמר מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, שיפתח מושב שיעסוק באתגרי מערכת הבריאות, במסגרת ועידת ישראל לקידום ה-IT והעסקים

פרופ' נחמן אש, מנכ"ל משרד הבריאות.

"האתגר המרכזי של מערכת הבריאות בעשור הקרוב הוא ההתמודדות עם המחסור בכוח אדם – רפואי וטכנולוגי כאחד. המענה לכך נמצא ב-IT", כך אמר מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש.

פרופ' אש אמר את הדברים לקראת אחד המושבים המרכזיים שייערכו במסגרת ועידת ישראל לקידום ה-IT והעסקים מבית אנשים ומחשבים, שיעסוק באתגרי מערכת הבריאות לשנים הבאות. פרופ' אש יפתח את המושב בוועידה, שתיערך ביום א' הקרוב, ויציג את תפיסת עולמו לגבי עתיד מערכת הבריאות בעשור הקרוב, בדגש על הטכנולוגיה ומערכות המידע. הוא ידבר בהרצאתו גם על הקורונה והשלכותיה, וכן על חשיבותה של הטמעת החדשנות במערכת הבריאות.

לדברי המנכ"ל, "יש פערים בין השאיפה להרחיב את השירותים עקב הגידול בביקוש לבין המחסור באנשים – הן במערך המקצועי הרפואי והן בעולמות הטכנולוגיה וההיי-טק. כאן המקום של מערכות המידע: ניתן לפתח פתרונות לסיוע למימוש האתגר ולצמצום הפערים".

מושב הבריאות יכלול גם דברים של פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא מרכזים רפואיים, ופאנל בהשתתפות מנמ"רים ממערכת הבריאות ובהנחיית פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב.

מה עוד בוועידה?

ועידת ישראל לקידום ה-IT והעסקים תתקיים, כאמור, ביום א' הקרוב – במרכז הכנסים והאירועים לאגו בראשון לציון. צפויים להגיע אליה כ-1,000 מקצוענים, מנכ"לים ובכירים במשק ובענף ההיי-טק. הוועידה תיפתח בברכה של נשיא המדינה, יצחק הרצוג, וישתתפו בה שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן, מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין, ח"כ רון כץ, יו"ר ועדת המשנה להיי-טק בכנסת היוצאת, ובכירים נוספים. בנוסף, מתוכננים במסגרתה שלל מושבים בנושאים מקצועיים, בעולמות הפיננסים, הממשלה, המגזר הציבורי, הצבא והביטחון, וכאמור – הבריאות.

לצד הוועידה תתקיים תצוגת פתרונות גדולה של החברות המובילות המשרתות את השוק הארגוני, וכן של ענקיות טכנולוגיה עולמיות.

מנחת הכנס היא דפנה ליאל, הכתבת הפוליטית של חדשות 12. הוא יתקיים יומיים לפני יום הבחירות, ויכלול מדגם, שבו יוכלו המשתתפים להצביע, באמצעות באפליקציה ייעודית – באופן דומה לפתק שאותו ישלשלו לקלפי הפיזית ביום הבוחר. תוצאות המדגם יפורסמו כאן, באנשים ומחשבים, ביום ג' ב-22:00, מיד לאחר סגירת הקלפיות ובד בבד עם פרסום תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה.

לפרטים נוספים ולהרשמה לוועידה לחצו כאן.

 

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים