מרוב חבילות קשה לזכור מה אמור להגיע? לדואר ישראל יש מענה חדש

אפליקציה חדשה של דואר ישראל מציגה את כל החבילות שבדרך בממשק מותאם אישית, וכוללת עוד מספר שינויים וחידושים לנוחות ולטובת הלקוחות

מבצע פרויקטי סיילספורס. דואר ישראל

אפליקציית דואר ישראל חדשה מאפשרת לראשונה מבט כולל ומותאם אישית על כל פריטי הדואר שבדרך אל הצרכן מהארץ ומחו"ל, וכל אלו שנשלחו על ידי הלקוח, בממשק נוח וחכם.

לפי הדואר, מעבר לתצוגה ברורה, ויזואלית ומפורטת של השלב שבו כל חבילה נמצאת במסלול השילוח, נוספה הפניה ישירה לביצוע פעולות רלוונטיות לשלבים השונים, כמו תשלום מיסים או העברת מסמכים נדרשים.

לדברי דואר ישראל, "האפליקציה החדשה משמשת גם כאמצעי הבטוח ביותר לביצוע פעולות ומסירת מידע. לכן, מומלץ ללקוחות הממתינים לדבר דואר להשתמש ולמסור מידע ישירות באמצעות האפליקציה, ובכך להימנע מהונאות של גורמים המנסים לדלות פרטי תשלום ומידע אישי, באמצעות התחזות לדואר בהודעות מייל וב-SMS".

חידוש נוסף, כך עדכנו בדואר ישראל, פותח כמענה למציאות שבה רבים מזמינים מוצרים מאתרים שונים וממתינים לכמה חבילות במקביל, דבר שמקשה על המעקב אחר מה אמור להגיע ומתי. באפליקציית הדואר החדשה החבילות שבדרך מזוהות עם מספר הפריט ושם האתר ממנו נשלחה החבילה, ולראשונה, גם עם תוכן החבילה, כפי שעודכן בעת ההזמנה והועבר מאתרי הסחר לדואר. לדוגמה, יצוין כי חבילה מאתר מסוים, מכילה צעצועים, תחפושות, פריט ריהוט, ספר או תיק.

מגוון שירותים באפליקציה החדשה של דואר ישראל.

מגוון שירותים באפליקציה החדשה של דואר ישראל. צילום: עיבוד ממוחשב. דואר ישראל

"אמצעי ההגנה הטוב ביותר מפני ניסיונות ההונאה והעוקץ"

עידית חן, סמנכ"לית מנמ"רית דואר ישראל. צילום: ניב קנטור

עידית חן, סמנכ"לית מנמ"רית דואר ישראל. צילום: ניב קנטור

עידית חן, סמנכ"לית טכנולוגיות בדואר ישראל: "האפליקציה החדשה של דואר ישראל נותנת תמונת מצב מלאה, ויזואלית ומפורטת על כל החבילות שבדרך, כולל הצגת השלב בו כל חבילה נמצאת בתהליך השילוח, הפעולות או התשלומים הנדרשים בתהליך, ולראשונה, גם 'עושה סדר' בכך שניתן להבין באיזו חבילה שהזמנתי מדובר, עם התייחסות לתכולה או לסיווג המוצר. העובדה שכל אחת ואחד יכולים לראות מיד במסך הבית האישי אם יש להם חבילה בדרך והאם נדרשת פעולה כלשהי כמו תשלום, היא אמצעי ההגנה הטוב ביותר מפני ניסיונות ההונאה והעוקץ שכולנו מכירים, בהודעות מתחזות במייל וב-SMS. פשוט נכנסים לאפליקציה, בודקים אם נדרש תשלום, ובוחרים בתפריט בביצוע הפעולה, מבלי להיכנס לקישורים חשודים שנשלחים בהודעות מפוקפקות".

מידע ושירותים ביישום 

האפליקציה החדשה מאפשרת ביצוע פעולות וקבלת מידע על מגוון שירותים ומוצרים.

ראשית, מידע זמין ומפורט, עם כל מה שצריך עד לקבלת החבילה: מעקב מפורט אחר כל החבילות, כולל ביצוע פעולות נדרשות לשחרור החבילה, הפניה לאיסוף מיחידת דואר אחרת, הזמנת שירותי שליחות עד הבית במקום איסוף מהדואר ועוד.

בנוסף כל המידע על פעילות יחידות הדואר: תיאום תור בקליק, מידע על שעות פעילות ומיקום של סניפים ובתי עסק בהם ניתן לאסוף חבילות (מרכזי מסירה) ואיתור מיקוד.

כמו כן היישום מציע גישה למגוון שירותים דיגיטליים לקבלת שירותי דואר מהבית, מבלי שצריך להגיע לסניף, כדוגמת: 'מכתב דיגיטלי' – שולחים דואר רשום דרך האפליקציה, מצרפים קבצים, ממלאים פרטי נמען ומשלמים, והדואר מדפיס ומוסר את הדואר הרשום לנמען; הכנת חבילה למשלוח מהבית, והזמנת שליח לאיסוף ומסירה לנמען – כבר לא חייבים לעבור בסניף דואר בשביל לשלם ולשלוח חבילה משום שמשלמים על המשלוח בדיגיטל, מדפיסים את הדף עם הברקוד ופרטי הנמען ומדביקים על החבילה, ומוסרים בכל סניף או מרכז מסירה. ניתן גם להזמין שירות איסוף על ידי שליח.

ולבסוף, כמובן, תמצאו באפליקציה אמצעים ליצירת קשר במוקד, במייל, בפייסבוק ואפשרות לפניה לשירות בצ'אט.

תגובות

(9)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איכססס

    צריך לפטר את כל עובדי הדואר. את כולם!!! שירות פח אשפה. כמו ביטוח לאומי

  2. יניב

    אפליקציה גרועה ביותר איטית מראה חבילות שהתקבלו לפניי חודשים רבים כול פעם מאפסת חשבון וצריך להכנס מחדש מחקתי אותה

    1. זוועה

      הגרסאות האחרונות של האפליקציה בקושי פועלות.. חובבני ומביש

  3. עמירם

    הרעיון מצויין, הביצוע גרוע. נראה כאילו חובבים כתבו את האפליקציה. האינפורמציה לא ברורה ובחלקה שגויה. נדרשת עוד הרבה עבודה.

  4. שמואל

    תוכנה גרועה ביותר אי אפשר למחוק חבילות שנאספו תוכנה איטית ממש זוועה

  5. כל הכתבה הזו ואין קישור לאפליקציה?

    הרגתם

    1. גילי

      החבילה שלי תקועה בדואר במודיעין כבר חודשיים. ? חודשיים !!!!!!!

  6. מקבל חבילות סדרתי

    חבל מאד שהאפליקציה איטית וגם לא כל הפיצ'רים שבה עובדים ,- למשל קבלת אישור על אי-מסירה. חוצמזה היא די בסדר בכללי

    1. נחמד אבל...

      חבל שתהליך ההזדהות לוקה מאוד - על פרטי זהות או מייל שרשומים בשירות מתקבלת תגובה שאין רישום, כמובן בניסיון רישום יש תגובה כי כבר היה רישום. אותו המייל משמש לכניסה עם סיסמא כן מכניס לאזור האישי. הפנית משלוח ליעד נבחר, יעני מקום מסירה זה אחלה אבל יש מקרים שבהם מתקבלת הודעה שהפריט לא ניתן להפניה. במקרים אחרים למרות שנקבע מקום מסירה, המשלוח בפועל מגיע למקום אחר שכמובן לא נוח ולא מתאים. זה קצת מהדברים הקטנים שיכולים באמת לשנות מטוב ונוח לרע ומתיש. בהצלחה

אירועים קרובים