ברכות לליאור סושרד: קראוד סטרייק רוכשת את רפוזיפיי בעשרות מיליונים

הנרכשת, שהמנטליסט המפורסם הוא בין המשקיעים בה, פיתחה פלטפורמה לניהול משטחי תקיפה חיצוניים, הסורקת את האינטרנט ומחפשת נכסים חשופים של ארגון – ומנסה לנטרל אותם בטרם יעשו זאת התוקפים

קראוד סטרייק רכשה את הסטארט-אפ הישראלי להגנת הסייבר רפוזיפיי (Reposify). היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו את היקפה בכעשרות מיליוני דולרים.

הנרכשת הוקמה ב-2016 על ידי ירון טל, המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיות, וקובי מאיר, ששימש סמנכ"ל המו"פ. ב-2021 היא גייסה 8.5 מיליון דולרים בסבב גיוס ראשון ויחיד, מכמה קרנות, ואז גם מינתה את עוזי קריגר כמנכ"ל. עם משקיעיה נמנה המנטליסט ליאור סושרד. היא מונה עשרות עובדים ויש לה מטה בתל אביב ומשרד מכירות בסן פרנסיסקו. במרץ 2021, גרטנר ציינה את הנרכשת ברשימת ספקיות האבטחה המתפתחות בקטגוריית ניהול משטח התקיפות החיצוני.

החברה עונה על המגמה ההולכת וגדלה של בקרה וניטור אחרי נכסים דיגיטליים ארגוניים החשופים ברשת. המגמה הואצה בשל הגידול בשימוש במודל  תוכנה כשירות, SaaS, אפליקציות ושירותי ענן. המוצר שהנרכשת פיתחה מאפשר למנהלי האבטחה בארגונים להתמודד עם הפגיעויות הללו באמצעות מיפוי של האינטרנט סביב השעון. מיפוי זה מצלם את כלל הנכסים הארגוניים החשופים, מביא לצמצום היקף ההתראות ובכך מייעל את ההגנה על הרשת הארגונית.

הנרכשת פיתחה פלטפורמה לניהול משטחי תקיפה חיצוניים (EASM), הסורקת את האינטרנט ומחפשת נכסים חשופים של ארגון – ומנסה לנטרל אותם בטרם יעשו זאת התוקפים. לפי הרוכשת, "ניהול משטח התקיפה הוא היבט באבטחה הארגונית במובנה הרחב יותר. ההבנה היכן נמצאות המערכות השונות, ובהן 'צל IT', מערכות מדור קודם ותשתיות לא ידועות – היא חיונית כדי לשפר את עמדת האבטחה הכוללת של ארגונים".

"חיזוק עמדת האבטחה והפחתת הסיכון הארגוני הם בראש סדר העדיפויות של ארגונים", אמר ג'ורג' קורץ, מייסד-שותף ומנכ"ל הרוכשת, "מודלים מסורתיים של ניהול סיכונים נוקטים בגישה שלא תמיד מתייחסת לאופן שבו שחקן איום עשוי לראות את משטח התקיפה החיצוני. הטכנולוגיה של רפוזיפיי מספקת פרספקטיבה של הסיכון החיצוני של הארגון, ומספקת נראות עמוקה לגבי המכשירים המחוברים שפגיעים וסביר להניח ששחקני האיום ממוקדים בהם. בשילוב עם מודיעין האיומים המוביל שלנו, הרכישה תספק ללקוחות הארגוניים מבט כולל על האיומים, הסיכונים והפגיעויות החיצוניות שלהם, כך שיוכלו להיות יותר פרואקטיביים בניהול האבטחה שלהם, וכך להיות עמידים יותר בפני מתקפות".

בינואר 2020 נפתח הסניף הישראלי של קראוד סטרייק, בראשו עומד כפיר בירנבוים, לשעבר מנכ"ל סימנטק ישראל. החברה הרוכשת, שקמה ב-2011, הונפקה ב-2019 לפי שווי של שבעה מיליארד דולרים והיא שווה כיום יותר מ-40 מיליארד דולרים. היא מונה יותר מ-1,600 עובדים ועם לקוחותיה נמנים גולדמן זאקס, MIT ו-AWS. השבוע הודיעה קראוד סטרייק כי השקיעה דרך קרן שבבעלותה ב-סולט סקיוריטי (Salt Security) הישראלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים