"לא צריך לימודי ליבה כדי להצליח בהיי-טק"

כך לדבריו של פרופ' שלמה קליש, מבכירי תעשיית ההיי-טק בישראל, בכנס DoScover המוקדש כולו לפיתוח תחום הסטראט-אפים והחדשנות במגזר החרדי בישראל, שהתקיים אתמול בבנייני האומה בירושלים

כנס DoScover - בהשתתפות בכירי עולם ההיי-טק והסטארט-אפים.

"לא צריך לימודי ליבה כדי להצליח בהיי-טק. חשוב רק אנגלית. אומר את זה גם ביל גייטס, מארק צוקרברג ונוספים. הדבר הכי חשוב בסטארט אפ הוא מנהיגות ויכולת מכירה, או שיש לך את זה, או שלא. הלימוד הישיבתי מהווה דווקא יתרון, כי שם אתה גם לומד איך ללמוד" כך אמר פרופ' שלמה קליש, מבכירי תעשיית ההיי-טק בישראל.

קליש אמר את הדברים בכנס DoScover המוקדש כולו לפיתוח תחום הסטראט-אפים והחדשנות במגזר החרדי בישראל שנערך ביוזמת קהילת DDos ובשיתוף משרד עו"ד גרוב, והתקיים אתמול (ד') בבנייני האומה בירושלים בהשתתפות בכירי עולם ההיי-טק והסטארט-אפים. בין המשתתפים: דרור בין – מנכ"ל רשות החדשנות, אלדד תמיר – מנכ"ל ובעלים בית השקעות תמיר פישמן, יזהר שי – שר המדע לשעבר, בכירים נוספים ומאות משתתפים. במהלך הכנס הציגו כ-30 סטארט-אפים חרדים את המיזמים והשירותים הייחודיים שלהם במטרה ליצור חיבורים חדשים והשקעות חדשות.

קהילת DDoS הינה הבית המקצועי לכ-3,000 מתכנתות ומתכנתים חרדיים, ארגון חברתי שפועל לקידום ידע, ועוזר לחרדיות וחרדים להתאקלם ולהתקדם בתעשיית ההיי-טק בישראל. הקהילה הינה ללא מטרות רווח, והיא מוקדשת כולה לטובת החברים בה ומשתדלת לתת כל מה שביכולתה, כדי לראות עוד חרדים בתפקידי מפתח במקצועות ההייטק.

מני מעטוף, מייסד קהילת DDoS, אמר, כי "אנחנו כאן כדי ליצור פסגה שכל יזם חרדי ישאף להגיע אליה. הגיע הזמן שהציבור בישראל יגלה את הפוטנציאל העצום שיש במגזר החרדי. תעשיית ההיי-טק נפתחת יותר למגזר, ומגלה לאט לאט את האיכויות והיכולות של עובדות ועובדים מהמגזר החרדי. תפקידנו בקהילה הוא לעזור לתעשייה לגלות את הציבור החרדי ולגשר על הפערים החברתיים הקיימים. אנחנו עוד בתחילת הדרך, וברוך השם כבר רואים פירות של הפעילות שלנו ושל כלל הארגונים שמתעסקים בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים