אבנון אקדמי תציע לסטודנטים מהאמירויות קורסי הכשרה טכנולוגיים

קבוצת אבנון וה-ADGM - המרכז הפיננסי הבינלאומי באבו דאבי - הכריזו על לשיתוף הפעולה הכלכלי-חינוכי ● התוכנית האקדמית, הראשונה מסוגה, תתמחה בלימודי חדשנות, דיפ-טק, סייבר, AI, בלוקצ'יין וטכנולוגיות משבשות

מעמד חתימת ההסכם בין קבוצת אבנון ל-ADGM.*

הסכמי אברהם ההיסטוריים ממשיכים להניב פירות. קבוצת האחזקות אבנון חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם המרכז הפיננסי הבינלאומי באבו דאבי (ADGM). במסגרת היוזמה תקים הקבוצה באמירויות מרכז אקדמי ראשון מסוגו, שיתמחה בלימודי חדשנות, דיפ-טק, סייבר, AI, בלוקצ'יין וטכנולוגיות משבשות. 

לאבנון יש מרכז חדשנות באבו דאבי בשם סינאפ (SynUp), והוא יהיה זה שיפעיל את התוכנית האקדמית, בשיתוף פעולה עם אבנון אקדמי, זרוע הידע של הקבוצה, והאקדמיה של המרכז הפיננסי הבינלאומי באבו דאבי (ADGM Academy).

מימין לשמאל: מוחמד מחמוד אל חאג'ה, שגריר איחוד האמירויות בישראל, תומר אבנון, מייסד ונשיא קבוצת אבנון, אבי כוכבא שותף מנהל ומייסד קרן סינפטק מקבוצת אבנון, וחמאד סאיה אל מזראווי, סמנכ״ל תפעול ראשי של המרכז הפיננסי הבינלאומי באבו דאבי ומנכ״ל האקדמיה של המרכז.

מימין לשמאל: מוחמד מחמוד אל חאג'ה, שגריר איחוד האמירויות בישראל, תומר אבנון, מייסד ונשיא קבוצת אבנון, אבי כוכבא שותף מנהל ומייסד קרן סינפטק מקבוצת אבנון, וחמאד סאיה אל מזראווי, סמנכ״ל תפעול ראשי של המרכז הפיננסי הבינלאומי באבו דאבי ומנכ״ל האקדמיה של המרכז. צילום: Avnon Group Marketing

מה יכללו הלימודים?

התוכנית תשמש כפלטפורמה שמהווה גוף ידע חדשני עבור מי שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום ההיי-טק, וכן לשידרוג יכולות קיימות ותציע קורסי הכשרה מתקדמים עבור עובדים שמעוניינים להתקדם ולהתפתח ולהתאים את עצמם לעולם ההיי-טק (Up-skilling), וכן הכשרה תוך-ארגונית ללמידה של מיומנויות חדשות (Re-skilling).

הקורסים הבסיסיים יתמקדו בלימודי תכנות, לימודי אלגוריתמים וכתיבת קוד. הקורסים המתקדמים יותר יציעו לימודי תכנות במבחר נושאים, כמו הגנת סייבר, אינטליגנציה מלאכותית (AI), דיפ-טק, טכנולוגיות משבשות וטכנולוגיות בלוקצ'יין.

הלמידה בתוכנית תושתת על שיטות הוראה ומחקר מתקדמות, ותתקיים בצורה פרונטלית, וכן באמצעות וובינרים, קורסים מקוונים ופודקאסטים. מי שיובילו את הקורסים יהיו מדריכים ומורים מומחים בתחומי היזמוּת, התכנות וכתיבת הקוד, שיש להם ידע עשיר שנצבר במסגרת שירות ביחידות טכנולוגיות מיוחדות בצה"ל וכן בחברות היי-טק ישראליות.

קבוצת אבנון, שבראשה עומד תומר אבנון, היא חברה אם אשר מונה 18 חברות בת המתמחות בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחומי הביטחון, הסייבר והגנת המולדת. היא הוקמה בשנת 1990 ומאז הפכה לאחת הספקיות המובילות מסוגן בישראל ובעולם.

"עדות לקשרים החזקים שאנחנו מקיימים עם האמירתים"

אבנון עשתה היסטוריה כשהקימה בסוף שנת 2021 את סינפטק (Synaptech), קרן ההון סיכון הישראלית-אמירתית הראשונה שהוקמה באבו דאבי. כעת, הקבוצה ממשיכה לחלוק את רוח ה'סטארט-אפ ניישן' והחדשנות הישראלית עם שותפותיה, ומביאה את הידע הטכנולוגי העשיר שיש לישראל להציע אל המרכז הפיננסי הבינלאומי באבו דאבי.

תומר אבנון, מייסד ונשיא הקבוצה: "הקמת התוכנית האקדמית המשותפת היא עדות לקשרים החזקים שאנחנו מקיימים עם האמירתים מהרגע הראשון שבו נחתמו הסכמי אברהם. ישראל ואיחוד האמירויות הן מדינות שהצליחו בזכות ההון האנושי שלהן ומתן הדגש על השכלה והרחבת הדעת. אנחנו שמחים לחלוק מהידע הטכנולוגי שצברנו כקבוצה עם השותפים שלנו, ובטוחים שהדיאלוג יועיל לשני הצדדים גם יחד".

משה בוגי יעלון, שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, יו"ר סינפטק וסינאפ: "קבוצת אבנון גאה לשתף פעולה עם המרכז הפיננסי הבינלאומי המוביל, ה-ADGM. זוהי אבן דרך נוספת בשיתוף הפעולה הפורה שלנו עם איחוד האמירויות. היחסים הטובים שכבר נרקמו בין קבוצת אבנון לשותפים שלנו באבו דאבי מקבלים חיזוק בדמות הסכם, שישדרג באופן משמעותי את היחסים ההדדיים שאנחנו מקיימים עם שותפינו. החתימה על ההסכם מוכיחה שמדובר בשותפות ארוכת טווח שתוכל להמשיך ולהתפתח ולהתרחב לתחומים רבים נוספים".

חמאד סאיה אל מזראווי, סמנכ"ל התפעול הראשי של המרכז הפיננסי הבינלאומי באבו דאבי, ומנכ"ל האקדמיה של המרכז, מסר: "החתימה על מזכר ההבנות היא צעד נוסף לקראת תהליך ארוך טווח של חילופי ידע ופרקטיקות אקדמיות בין איחוד האמירויות וישראל. באמצעות שיתוף הפעולה עם קבוצת אבנון, האקדמיה של המרכז הפיננסי באבו דאבי תפתח את התוכנית האקדמית הראשונה שמתמחה בטכנולוגיות מתקדמות.

המרכז הפיננסי הבינלאומי באבו דאבי מחזק ומאשר את המחויבות שלו לשיתוף הפעולה עם השותפים האסטרטגיים במבחר יוזמות ופרויקטים שמשמשים את המטרות הלאומיות של איחוד האמירויות. יחד, אנחנו מתכוונים להכשיר ולהדריך את הכישרונות הטכנולוגיים שצומחים באבו דאבי, לא רק על מנת לעמוד בביקוש ההולך וגובר של תעשיית ההיי-טק, אלא גם כדי לחזק לאורך טווח ארוך את היציבות הכלכלית ואת היחסים הכלכליים בין שתי המדינות".

*בתמונה הראשית לוחצים ידיים: תומר אבנון, מייסד ונשיא קבוצת אבנון וחמאד סאיה אל מזראווי, סמנכ״ל תפעול ראשי של המרכז הפיננסי הבינלאומי באבו דאבי ומנכ״ל האקדמיה של המרכז.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים