זסטי גייסה 75 מיליון ד': רוצה להוביל את האבולוציה לתשתית ענן דינמית

החברה מפתחת פתרונות תשתית ענן דינמית על ידי התאמה אוטומטית של משאבי מחשוב ואחסון ● היא שילשה את הכנסותיה מאז סבב הגיוס הראשון בשנה שעברה ● כספי הגיוס ישמשו להרחיב את הצוות ולהמשיך לפתח את המוצרים

מייסדי זסטי. מימין: אלכסיי בייקוב - מנהל טכנולוגיות, ומקסים מלמדוב - מנכ"ל.

זסטי (Zesty) חלוצה בפתרונות תשתית ענן דינמית, הודיעה היום על סבב גיוס של 75 מיליון דולר בסבב B בהובלת B Capital והמשקיעה מסבב הגיוס הקודם, Sapphire Ventures. המשקיעים הקודמים Next4 7 ו-S-Capital השתתפו גם הם בסבב.

יש לציין שזסטי הוקמה על ידי אלכסיי בייקוב, (מנהל הטכנולוגיות), ומקסים מלמדוב (מנכ"ל) – בוגרי המחזור הרביעי של אינטל איגנייט, תוכנית ההאצה לסטרטאפים של אינטל.

זסטי גייסה כ-116 מיליון דולר בסך הכל מאז הקמתה ב-2019. בסיס הלקוחות של החברה גדל ב-127% מ-2021 ל-2022 והחברה שילשה את הכנסותיה מאז סבב A בשנה שעברה. מאגר הלקוחות שלהם כולל מאות חברות בינלאומיות – כולל Heap‏, Gong, Armis, Monday ו-Wiz.

האופי הסטטי של תשתיות הענן כיום מכביד על אנשי DevOps עם משימת הניהול של משאבי הענן בסביבה עסקית שמשתנה ללא הרף. צוותי DevOps משקיעים שעות רבות בניסיון לבצע תחזיות והתאמות ידניות לתשתית שלהם כדי להבטיח יעילות. התקציבים מתוחים עוד יותר בהינתן שההוצאות על תשתיות ענן צפויות להגיע לסכום של 90 מיליארד דולר בשנת 2022 – 22% יותר מאשר ב-2021.

הפתרונות של זסטי מובילים את האבולוציה לתשתית ענן דינמית, על ידי התאמה אוטומטית של משאבי מחשוב ואחסון כדי לענות לצרכים העסקיים בזמן אמת. כתוצאה מכך, עסקים יכולים להשיג את הגמישות הדרושה להם כדי להגדיל או להקטין את נפח הפעילות כרצונם. זסטי מספקת קבוצה של מוצרים, שתוכננו תוך מחשבה על צוותי DevOps ומספקים את הפתרונות האוטומטיים הראשונים למשימות אופטימיזציה של משאבים, שהן באופן מסורתי ידניות ועתירות עבודה.

עובדה זו מאפשרת לצוותי DevOps להפחית משמעותית את עלויות הענן, לשמור על ביצועי אפליקציה אופטימליים ולהקל על הלחץ של ניהול תשתית הענן. הפתרונות של זסטי דורשים אפס מעורבות אנושית – כך שהמהנדסים כבר לא מבזבזים זמן בניטור, מדידה, חיזוי והתאמת הקצאות משאבים, אלא מתמקדים במקום זאת בפיתוח מוצרים ותכונות חדשות.

"הענן הפך לבסיס של פונקציות קריטיות עבור חברות רבות, אך לעתים קרובות, צוותי DevOps תקועים עם תשתית סטטית, כמו התחייבויות לתוכנית הנחות או הקצאת נפחי אחסון שמבזבזים זמן וכסף", אומר מקסים מלמדוב, מנכ"ל ומייסד שותף של זסטי. "מצב זה כבר אינו בר-קיימא בסביבה הכלכלית ההפכפכה של היום, או בכל סביבה לצורך העניין. צוותי DevOps לא צריכים לבזבז את זמנם בלהיות 'בייביסיטר' של הענן. זו הסיבה שאנו מתלהבים לעזור לחברות לחסוך משאבים משמעותיים, הן כספיים והן אנושיים. ההשקעה הזו תעזור לנו להרחיב את הצוות שלנו ולהמשיך לפתח את המוצרים שלנו כדי לענות על הביקוש המתרחב לגמישות ענן גדולה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים